ALDI Medion 19" TFT til 3.999,- er det et ~
Fra : Soren M

Dato : 25-03-04 13:14

Medion 17"/19"
TFT skærm

. Fysisk opløsning 1280 x 1024
. On screen display

17"
. Synlig skærmdiagonal 43cm
. Kontrast 350:1
. Lysstyrke: 270 cd/m2

19"
. Synlig skærmdiagonal 48cm
. Kontrast 500:1
. Lysstyrke: 250 cd/m2

17" TFT Pr. stk.
2.899,-
19" TFT Pr. stk.
3.999,-

De viste varer sælges så længe lager haves

Fra : Mig Selv

Dato : 25-03-04 15:29

har du en viden om hvilken responshastighed de har ??

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 25-03-04 17:03

On Thu, 25 Mar 2004 15:28:53 +0100, "Mig Selv" <shark@[FJERN
DETTE]stofanet.dk> wrote:

>har du en viden om hvilken responshastighed de har ??

25 ms iht. specifikationer fra Medions webside:

Medion AG

19'' TFT Flachbildschirm

19'' TFT-Bildschirm mit zwei integrierten Lautsprechern, sichtbare
Bildschirmdiagonale 48,2 cm

Best.-Nr. 20020695

Ausstattung:

* 19” TFT SXGA LCD Color Monitor
* Sichtbare Bildschirmdiagonale 48,2 cm
* Betrachtungswinkel typ. Horizontal = 170° / Vertikal = 170°
* Kontrastverhältnis typ. = 500:1
* 2 integrierte Lautsprecher
* Maximale Auflösung 1280 x 1024
* Helligkeit typ. = 250 cd/m2
* Reaktionszeit typ. = 25ms
* Multilinguales OSD (On Screen Display)
* Universal Netzbetrieb (100-240V 50-60Hz)
* Strahlungsarm nach TCO 99
* Monitor und Netzteil VDE/GS geprüft

Zubehör:

* 1 Netzkabel
* 1 15-Pin D-Sub Kabel
* 1 Audiokabel

Abmessungen (HxBxT): 437 x 407 x 228 mm
Gewicht: ca. 4,5 kg

24 Monate Garantie

FUT til dk.edb.hardware.skaerm

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Soren M

Dato : 25-03-04 17:27

"Mig Selv" <shark@[FJERN DETTE]stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> har du en viden om hvilken responshastighed de har ??
>
> "Soren M" <momsendesign@hotmail.com> skrev i en meddelelse

respons tiden er ikke så vigtig for mig da jeg ikke spiller Counterstrike

mvh
Soren

Fra : Leony

Dato : 25-03-04 15:44

In news:s2A8c.597$ir2.101@news.get2net.dk,
Soren M typed:

> Medion 17"/19"
> TFT skærm

Du finder skærmeksperterne i
så chancerne for svar er større i den gruppe.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : TommyF

Dato : 26-03-04 13:06

On Thu, 25 Mar 2004 13:13:55 +0100, "Soren M"
<momsendesign@hotmail.com> wrote:

> Medion 17"/19"
> TFT skærm
Kan ikke udtale mig om 19'', men jeg har deres 18,1,
og den er god, flot ramme ,ikke for bred, og kører fint i 3D games.

Fra : JoOngle

Dato : 27-03-04 23:49

De er faktisk rimelig okay, der kan forekomme "skærmflimmer" pga. baggrunds-
belysningen hvis du "opfatter" det....hvis ikke..oh well..

De er knapt så hurtige i opdateringen som nogle af de nyeste skærmer...
(f.eks min portable powerbook mac maskine er sindsyg i forhold til
min Medion 19" skærm...den slår medionen langt ned under jorden mht. til
opdatering)

Til gengæld er medion's 19" skærm rigtig god mht. kontrast.
Medion'en kan ses fra stort set alle vinkler...og når du ser DVD kan
du næsten ikke se at der er "forsinkelse". Det tager 10 minutter så
er du stort set "over" den ej...der...er forsinkelse "ting"...men den ER
der..
unægtelig langsommere end f.eks min powerbook 17" skærm..

Fra : TommyF

Dato : 28-03-04 21:00

> [...]
>der..
>unægtelig langsommere end f.eks min powerbook 17" skærm..
Kan intet se af den slags her på min 18,1.
Den ser ud som min 19''ctr bare med mere klare farver, og da jeg
altid ligger i top 3 på Mohaa online, så må opdateringen være ok.

Det kan selvfølgelig også være mine øjne der er dårlige.