Et godt, billigt grafik kort?
Fra : Master_K1

Dato : 22-03-04 17:16

Hej!
Jeg leder efter en godt, men også billigt grafik kort, for tiden kører jeg
med nVIDIA Geforce MX 440 128 MB. Men Hvilket Grafik Kort, vil i anbefale?

Fra : Mogens

Dato : 22-03-04 17:53

On Mon, 22 Mar 2004 17:16:06 +0100, "Master_K1" <master_k1@yba.dk>
wrote:

>Hej!
>Jeg leder efter en godt, men også billigt grafik kort, for tiden kører jeg
>med nVIDIA Geforce MX 440 128 MB. Men Hvilket Grafik Kort, vil i anbefale?

Hej

Det er bedst hvis du spørger i grafikkort gruppen
og husk så at nævne hvad du skal bruge det til
og hvad billigt er for dig. For nogen mennesker
er 3000,- billigt mens det for andre er 150,-

mvh Mogens