Hardware problem
Fra : Ukendt

Dato : 21-03-04 19:38

Hej
Jeg har fået det problem at min pc i spil pludselig hopper ud af spillet, i et spil får jeg en fejlmeddelelse der siger noget med texture, den kan også finde på midt under f.eks download
, at genstarte, min pc er en Amd 3000+, grafikkort GeForce 5600. Håber nogen kan hjælpe med et godt råd.

Fra : Leony

Dato : 22-03-04 18:43

In news:018d8018ef0def5dbeb9de2942cd4d4c@news.teranews.com,
hams typed:

> Jeg har fået det problem at min pc i spil pludselig hopper ud af
> spillet, i et spil får jeg en fejlmeddelelse der siger noget med
> texture,

"Siger noget med texture" - det eneste vi kan bruge, det er den præcise
fejlmeddelse.
Skriv den ned på papir, tag et billede af den på skærmen eller lignende
og gengiv den i en post.

> den kan også finde på midt under f.eks download , at
> genstarte, min pc er en Amd 3000+, grafikkort GeForce 5600. Håber
> nogen kan hjælpe med et godt råd.

Det er altid en god ide at opgive hvilket styresystem der bruges.

Hvis du bruger XP eller 2000, så genstarter den ved fejl. Du kan ændre
dette ved at gøre følgende:
Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> System -> fanebladet
Avanceret -> tryk på Indstillinger i Start og genoprettelse -> fjern
hakket i Genstart
automatisk.

Nu får du en blå skærm med en fejlmeddelse - lige som før er det kun den
præcise fejlmeddelse der kan bruges.

Du får den bedste hjælp til fejlmeddelser i en gruppe som omhandler dit
styresystem, hvis du bruger Windows hedder den
I første omgang er disse fejlmeddelser relateret til software og ikke
til hardware.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/