Lydproblem - Win2K
Fra : sailor99

Dato : 21-03-04 17:36

Hej!
Mit nye system vil ikke afspille CD´er - der er ingen lyd.
Kører jeg DVD, er der ingen problemer. Det er en LG Supermulti DVD. - Dog
skal jeg lige tilføje, at jeg overhovedet ikke har lyd i hovedtelefonstikket
på frontpanelet i PC.
Jeg har set efter i kontrolpanelet "Multimedier", at alt er som det skal
være. - Eneste problem her er at jeg har en enhed, der ikke kan starte (kode
10):
nVidia WDM Video Capture, placeret på GeForce.

Er der nogle gode ideer derude?

Mvh
Georg

Fra : sailor99

Dato : 21-03-04 17:59

Problemet blev løst.

Tak til Peter fra "Computerland" for hurtig hjælp.

Mvh
Georg

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-03-04 17:12

In article <c3khes$ae3$1@news.net.uni-c.dk>, sailor99@removeoekgnet.dk
says...

> Problemet blev løst.
> Tak til Peter fra "Computerland" for hurtig hjælp.

Hvad var løsningen?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : sailor99

Dato : 22-03-04 19:18

Løsningen var ganske simpel:
Enhedshåndtering - dobbeltklik på CD-afspiller - marker for afspilning af
digital lyd.

Åbenbart et problem, der kun eksisterer, hvis man benytter Win2K og ikke XP.

Men nu spiller jeg med fuld musik.

Mvh
Georg

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-03-04 22:32

In article <c3nafh$921$1@news.net.uni-c.dk>, sailor99@removeoekgnet.dk
says...

> Åbenbart et problem, der kun eksisterer, hvis man benytter Win2K og ikke XP.

Okay. Bruger Win2k, men bruger ikke maskinen som CD-afspiller.