USB/KTM switch. 2 computere, 1 sæt tastatu~
Fra : No1

Dato : 21-03-04 02:11

Jeg har et tastatur og en mus som jeg gerne nemt vil kunne skiftes til
at bruge på to forskellige computere. Kan man få en USB switch til
formålet? Hvad koster det?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-03-04 08:30

In article <c3iq3v$199$3@sunsite.dk>, nooooone@cghfcdgsgesg.mars
says...

http://www.thansen.dk/product.asp?c=227007743&n=496936578&pn=738394378

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : No1

Dato : 21-03-04 12:10

> http://www.thansen.dk/product.asp?c=227007743&n=496936578&pn=738394378

Det er lidt dyrt. Kan man ikke få et billigere produkt kun med USB
switch uden VGA?

Man kan jo få et ekstra trådløst tast&mus for de penge...

Fra : Leony

Dato : 21-03-04 16:10

In news:c3jt5n$6c8$1@sunsite.dk,
No1 typed: