****.sys fejlmeddelse i winXP
Fra : Johnny B [2000 Frb.]

Dato : 20-03-04 19:33

jeg får en del xxxx.sys fejl i winxp når jeg spiller BF vietnam ... så
kommer den dejlige blå skærm med en ny fejl ....

er der et sted jeg kan se hvad de *.sys fejl er/kan være ( bla.
lccfltr.sys )

har lige geninst. winxp pro dk og alle opdateringer er på ......

--
Johnny
--------

Fra : Leony

Dato : 20-03-04 20:35

In news:405c8e50$0$235$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Johnny B [2000 Frb.] <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> typed:

> [...]
> kommer den dejlige blå skærm med en ny fejl ....
> er der et sted jeg kan se hvad de *.sys fejl er/kan være ( bla.

lccfltr.sys er:
Logitech Logitech USB Medi/WWW Filter Driver
har du den nyeste version af denne?

Har du de nyeste patches til dit spil, der er sikkert flere hundrede MB
patches, hvis spillet er mere end 14 dage ældre end udgivelsesdatoen.

Indtil videre har du et problem med Windows, derfor er der bedre hjælp
at hente i
hvor du finder Windowseksperterne.

Det kan være en hjælp hvis du lister de forskellige *.sys fejl i stedet
for bare at kalde dem xxxx.sys

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Johnny B [2000 Frb.]

Dato : 20-03-04 21:15

> lccfltr.sys er:
> Logitech Logitech USB Medi/WWW Filter Driver
> har du den nyeste version af denne?

hvad er den til ?
har logitech webcam, tast. & mus samt joystick

> Har du de nyeste patches til dit spil, der er sikkert flere hundrede MB
> patches, hvis spillet er mere end 14 dage ældre end udgivelsesdatoen.

har kun 3 spil på og burde være med nyeste drivere .... det er i Battlefiels
Vietnam det sker

> Indtil videre har du et problem med Windows, derfor er der bedre hjælp
> at hente i
> hvor du finder Windowseksperterne.

ok

> Det kan være en hjælp hvis du lister de forskellige *.sys fejl i stedet
> for bare at kalde dem xxxx.sys

ja men skrev ikke dem ned, så der var kun den jeg skrev

> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + "The MetallicAse".

mange tak for svar

--
Johnny
--------

Fra : Leony

Dato : 20-03-04 21:45

"Johnny B [2000 Frb.]" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en
meddelelse news:405ca63a$0$220$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> hvad er den til ?
> har logitech webcam, tast. & mus samt joystick

Tastatur + mus - tror jeg.

> ok

Nu tager vi lige en mere, det er jo lørdag.

Er din XP en corporate edition?

> ja men skrev ikke dem ned, så der var kun den jeg skrev

Det er altid en god ide at skrive dem ned.
Selvom det er irreterende, så kan de være til stor hjælp, de blå skærme
og deres ulæselige budskaber.

> mange tak for svar

Velbekomme.

Fra : Johnny B [2000 Frb.]

Dato : 21-03-04 02:32

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> "Johnny B [2000 Frb.]" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en
> meddelelse news:405ca63a$0$220$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Tastatur + mus - tror jeg.

jeg prøver at opdatere dem så

> Nu tager vi lige en mere, det er jo lørdag.
>
> Er din XP en corporate edition?

det er en fuld org. Win Xp pro dk

> Det er altid en god ide at skrive dem ned.
> Selvom det er irreterende, så kan de være til stor hjælp, de blå skærme
> og deres ulæselige budskaber.

det vil jeg så for fremtiden gøre

> Velbekomme.

og mange tak igen

--
Johnny
--------

Fra : Leony

Dato : 21-03-04 13:02

In news:405cf06a$0$256$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Johnny B [2000 Frb.] typed:

> jeg prøver at opdatere dem så

Det skader i hvert fald ikke.

> det er en fuld org. Win Xp pro dk

Grunden til mit spørgsmål var denne:
http://forums.extremeoverclocking.com/showthread/t-43940.html
nøjagtig samme problem som dig i spil med lccfltr.sys

Fra : Johnny B [2000 Frb.]

Dato : 21-03-04 02:35

fandt lige 2 '.sys fejl mere :

kmixer.sys
&
lhidusb.sys ( garanteret noget usb )

- hvad er det så ????

--
Johnny
--------

Fra : sls

Dato : 21-03-04 10:06

Tjaa, nu er det jo søndag

> fandt lige 2 '.sys fejl mere :
>
> kmixer.sys

En MS driver som en 3 parts driver fucker op..

> &
> lhidusb.sys ( garanteret noget usb )

Også noget Logitech driver

Sid

Fra : peter hansen

Dato : 22-03-04 09:56

"Johnny B [2000 Frb.]" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> wrote in message
> [...]
> kommer den dejlige blå skærm med en ny fejl ....
>
> er der et sted jeg kan se hvad de *.sys fejl er/kan være ( bla.

Skriv dine sys-filer ned og søg efter dem med WIN+F
Placeringen af filerne siger oftest noget om hvilket program de tilhører -
hvis ikke så højreklik på dem og i en af fanerne står der noget om
producenten. Fx sker det at jeg får fejl i min sfman.sys og det resultere
oftest i en blå fejldkærm (BSOSD) - højreklikker jeg på denne fil kan jeg se
at det er Creative Studio der har produceret den og så ved at jeg at der er
mit lydkort den er gal med. Da jeg aldrig har fået den fejl før så hjalp det
at fjerne driverne, genstarte og geninstallere dem igen...

// Peter

Fra : Johnny B [2000 Frb.]

Dato : 22-03-04 16:19

tror jeg har fundet løsningen .... det er en irq konflikt .... det er
lydkortet der sidder i port 3 oge netop der laver den fis med USB 2.0 og
Sata controlleren

så nu bliver det lydkort smidt ned i port 5 .... måske det stopper

tak for hjælpen til alle

--
Johnny
--------

Fra : peter hansen

Dato : 23-03-04 08:07

> [...]
> Sata controlleren
>
> så nu bliver det lydkort smidt ned i port 5 .... måske det stopper

[CUT]

Det lyder som en af de konflikter man havde i gamle dage med Windows 95 og
98 hvor det altid var noget af det første jeg tjekkede når min computer
opførte sig underligt :D
Det er muligvis fejlen men jeg vil sige at Windows XP selv skulle kunne
administrere IRQ-portene...

// Peter