Erfaringer med handel hos OfficeIT ?
Fra : Ukendt

Dato : 20-03-04 16:31

Er der nogle der har handlet med ovennævnte firma og kan fortælle lidt om
deres erfaringer - gode såvel som dårlige.

På forhånd tak.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 20-03-04 17:41

<-= KG =-> wrote:
> Er der nogle der har handlet med ovennævnte firma og kan fortælle lidt om
> deres erfaringer - gode såvel som dårlige.

De er som sådan nogen shops nu er; de er billige og leverer rimeligt
kvikt, men der er ikke nogen rød løber.

Jeg har ikke noget dårligt at sige om dem. Jeg bruger dem mest
erhvervsmæssigt (er selvstændig).

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : biggar

Dato : 21-03-04 14:26

> Er der nogle der har handlet med ovennævnte firma og kan fortælle lidt om
> deres erfaringer - gode såvel som dårlige.

Jeg købte for et par ugers tid siden en sata harddisk med tilhørende
controller hos dem.. Min erfaring er at de tager sig tid til at hjælpe hvis
du ringer til dem og spørger dem til råds. Mine varer ankom og jeg har ikke
haft nogen problemer, så jeg kan (heldigvis) ikke sige noget om
reklamationer osv. Det er første gang jeg handler med OfficeIT, men nok ikke
sidste... =)

-----
Anders

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 21-03-04 14:43

> Er der nogle der har handlet med ovennævnte firma og kan fortælle lidt om
> deres erfaringer - gode såvel som dårlige.

På trods af min skepsis over for firmaet (det er i familie med PCNetto og
ITbutikken, hvor jeg har for mange dårlige erfaringer med sidstnævnte),
så er der kun positivt at melde herfra.
Jeg fik de rigtige ting til en god pris og godt indpakket inden for en 4
dages tid pga. en RAM-stang, de ikke havde på lager.

- Lene
http://piv.nu/

Fra : Kasper

Dato : 07-04-04 14:33

ØHMMMM jeg er nu ellers 100% sikker på at Pc-Netto og OfficeIT intet
har med Itbutikken at gøre... adresserne er ikke ens deres CVR numre
er også forskellige.