Er denne PSU god?
Fra : Ukendt

Dato : 20-03-04 16:17

Er der nogle der kan oplyse om denne Antec PSU er god? Den følger med deres
SLK3700-BQE kabinet.

http://www.antec-inc.com/specs/sl350_spe.html

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-03-04 17:00

In article <405c6070$0$160$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "<-= KG
=->" <NOSPAM> says...

> Er der nogle der kan oplyse om denne Antec PSU er god? Den følger med deres

Hvad er dit behov?

Porsche 911 er en god bil, den duer bare ikke til børnefamilien med
hund. Get it?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-04 18:07

> Hvad er dit behov?

Det skal måske lige siges at jeg sidder på en PC med den "herlige" Codegen
300X PSU og i skrivende stund kan jeg kun boote op med en enkelt harddisk,
CPU sat ned til 1200 mhz og i fejlsikret tilstand da min PC ellers
genstarter uden videre (pga. spændingen for +3.3V er helt nede på 2.60).
Derfor dækker "god" over en PSU der kan trække en maskine med nogenlunde
standard opsætning (CDROM drev, diskettedrev, 2 harddiske, 1-2 120mm
kabinetblæsere) uden at den mister pusten, og så selvfølgelig så stille som
muligt.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-03-04 18:59

In article <405c7a94$0$133$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "<-= KG
=->" <NOSPAM> says...

> CPU sat ned til 1200 mhz og i fejlsikret tilstand da min PC ellers

Hvilken?

Fra : Leony

Dato : 20-03-04 20:41

In news:MPG.1ac6a4c64dccb92c989f23@dtext.news.tele.dk,
Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> typed:

> Hvilken?

Jeg kan se en AMD 1900+ i min krystalkugle.
Min kugle kører kun med 64 MB RAM og næsten ingen level2 cache, så jeg
kan desværre ikke fortælle, om det er en Palomino eller en T-bred.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Ukendt