IrDa port
Fra : Andreas \(2200\)

Dato : 20-03-04 12:19

Hej gruppe

Hvis nu jeg gerne vil forbinde min mobiltelefon (der har en infrarød port)
med en bærbar computer, som ikke har en infrarød port, hvad gør man så?

Er der nogen der ved, om man kan købe en "ekstern" IrDa port, evt.
tilsluttet via USB, til sin computer?

Mvh.
Andreas (2200)

Fra : Zulu

Dato : 20-03-04 12:25

Andreas (2200) wrote:
> [...]
> man så?
>
> Er der nogen der ved, om man kan købe en "ekstern" IrDa port, evt.

Sagtens, og den kan også bruges til din stationære...
Find dem på www.edbpriser.dk

Zulu

Fra : Andreas \(2200\)

Dato : 20-03-04 12:38

"> Sagtens, og den kan også bruges til din stationære...
> Find dem på www.edbpriser.dk

Nu er jeg lidt af en hønisse til at finde rundt på edbpriser - har faktisk
allerede kikket der. Gider du ikke sende et link....

på forhånd tak
Andreas

Fra : Zulu

Dato : 20-03-04 13:16

Andreas (2200) wrote:
> "> Sagtens, og den kan også bruges til din stationære...
>
> Nu er jeg lidt af en hønisse til at finde rundt på edbpriser - har
> faktisk allerede kikket der. Gider du ikke sende et link....

De er heller ikke helt nemme at finde... De er placeret under Netværk ->
Net-Netkort!

Der er tre forskellige her:

Hvad forskellen er må du ikke spørge mig om...

Zulu

Fra : Andreas \(2200\)

Dato : 20-03-04 13:38

> Hvad forskellen er må du ikke spørge mig om...

Det kan jeg heller ikke gennemskue - mange tak for hjælpen !