ir-forbindelse problemer
Fra : Morten Larsen

Dato : 20-03-04 11:25

Hej

Jeg sidder og leger lidt med fjernbetjening af min pc.
Bruger xp pro og en Chipy-ir dims fra t-hansen der
virker fint med min telefon.

Jeg har nu fundet programmet Pc Remote Control 4.0
og har også fået forbindelse til min ir-modtager.
Men når jeg vil lære programmet en kode fra en knap
på en fjernbetjening, siger det at der er ny kode for hvert tryk ?

Det vil sige at når jeg trykker feks. play 3 gange, siger programmet
at første ir-kode ikke er ens med de næste. (har prøvet 3 fjernbetjeninger)
(Når man skal lære programmet en kode, skal man sende den samme
kode et par gange i træk)

Hvor skal man fejlfinde ?

Er der en anden gruppe der er bedre til den slags ?

Morten