ekstern harddisk Kabinet
Fra : Torben Madsen

Dato : 19-03-04 14:06

Er der en der kender et godt kabinet (USB2) til en 3,5'' harddisk hvor det
er muligt hurtigt at skifte harddisken.
Jeg har flere harddiske med data liggende og ønsker ikke at de er fast
tilkoblet til computeren.
Håber at der er en der kan hjælpe, eller at der er en der har en anden god
ide.

Torben

Fra : Gevaldi

Dato : 19-03-04 14:19

Torben Madsen skriblede:

http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=46436

--
/Gevaldi

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-03-04 14:22

Torben Madsen skrev :
> [...]
> tilkoblet til computeren.
> Håber at der er en der kan hjælpe, eller at der er en der har en anden god

Zitech har en ganske udemærket lille harddisk USB2 box til 395 kr, pæn
stilren, men ikke helt nem at skifte disk i.
Der findes faktisk porte til fronten hvor man kan hive et IDE kabel ud og
tilslutte sin harddisk dér.
Jeg har ikke lige noget link, men det har været omtalt i drev gruppen.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen

Fra : Leony

Dato : 19-03-04 14:42

In news:405af02d$0$205$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Torben Madsen <askholmnospam@mail.tele.dk> typed:

> [...]
> tilkoblet til computeren.
> Håber at der er en der kan hjælpe, eller at der er en der har en

Er skuffer udelukket? Det er selvfølgelig lidt dyrere, men du slipper
for bøvlet med at skifte disk (ved ikke hvor tit du skal skifte, men
hvis du har 20 diske, så kan du jo godt få nogle timer til at gå med
dette).
http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=464&ProductCategoryID=284
De kan dog findes billigere end ZItech.

Jeg kan godt læse, at du har skrevet eksternt kabinet (USB2).
Hvis det er et absolut krav, så bare ignorer min post - det var bare et
forslag.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/