/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Ang. handel ved bob.dk
Fra : Vega


Dato : 19-03-04 13:19

Hej.

Er der nogen her der har handlet hos bob.dk? De svare ikke på mails, og
leveringstiderne står til at de har varen på lager, men bliver ikke sendt.
Nogen der har prøvet det?

Mvh. Vega.



 
 
Lars Ladingkaer (19-03-2004)
Kommentar
Fra : Lars Ladingkaer


Dato : 19-03-04 13:40

"Vega" skrev:
> Er der nogen her der har handlet hos bob.dk?
> De svare ikke på mails, og leveringstiderne
> står til at de har varen på lager, men bliver
> ikke sendt. Nogen der har prøvet det?

Hvad siger de når du ringer til dem ?

(Kl. 10 - 18 hver dag på 63 13 99 10)

--
Mvh, Lars

Vind en Personal Video Recorder.
Hauppauge PVR 350: www.recordere.dk






Jonny Jensen (19-03-2004)
Kommentar
Fra : Jonny Jensen


Dato : 19-03-04 14:00

Jeg har netop handlet der, bestilte en 200 GB harddisk og 512 MB ram til min
bærbare...

Jeg afsendte bestillingen mandag morgen, fik en bekræftelse omkring kl 13.00
og hørte så ikke fra dem mere før i går, hvor jeg får en mail som fortæller
at ram'en slet ikke kan leveres og at harddisken er afsendt. Den ankom så
idag med posten...

Begge de bestilte varer var på lager, både da jeg bestilte og er stadig. De
lovede dag til dag levering ved bestilling inden middag, som jeg gjorde.
Hvorfor rammen ikke kom med, eller hvorfor jeg ikke blev givet muligheden
for at afbestille det hele eller lgn. ved jeg ikke. Selvom de var det
billigste sted at handle samlet, kunne jeg jo have fundet det samlet
billigere et andet sted, hvis jeg nu kunne slippe for at betale porto to
steder.

Alt i alt, ca den dårligste oplevelse jeg har haft med e-handel i de snart 5
år (med ca 200+ handler foretaget), jeg har handlet online, og bestemt ikke
en butik jeg nogensinder handler med igen.

Jonny.



Vega (19-03-2004)
Kommentar
Fra : Vega


Dato : 19-03-04 14:20

"Jonny Jensen" <jonny_jensenNO_SP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse
news:405aeecd$0$293$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Jeg har netop handlet der, bestilte en 200 GB harddisk og 512 MB ram til
min
> bærbare...
>
> Jeg afsendte bestillingen mandag morgen, fik en bekræftelse omkring kl
13.00
> og hørte så ikke fra dem mere før i går, hvor jeg får en mail som
fortæller
> at ram'en slet ikke kan leveres og at harddisken er afsendt. Den ankom så
> idag med posten...
>
> Begge de bestilte varer var på lager, både da jeg bestilte og er stadig.
De
> lovede dag til dag levering ved bestilling inden middag, som jeg gjorde.
> Hvorfor rammen ikke kom med, eller hvorfor jeg ikke blev givet muligheden
> for at afbestille det hele eller lgn. ved jeg ikke. Selvom de var det
> billigste sted at handle samlet, kunne jeg jo have fundet det samlet
> billigere et andet sted, hvis jeg nu kunne slippe for at betale porto to
> steder.
>
> Alt i alt, ca den dårligste oplevelse jeg har haft med e-handel i de snart
5
> år (med ca 200+ handler foretaget), jeg har handlet online, og bestemt
ikke
> en butik jeg nogensinder handler med igen.

Synes også de virker useriøse. Hvis jeg handler med dem, bliver det også
første og sidste gang.
Forstår ikke at de har e-handels mærket. Gør I?

Mvh. Vega.



Johnny (19-03-2004)
Kommentar
Fra : Johnny


Dato : 19-03-04 14:28

Jeg bestilte en fladskærm hos dem. Og inden for 10 min havde jeg både fået
ordrebekræftelse og T&T nummer ved posten.
Det gik godt nok hurtig. Men det var jo skønt selvom det ver klokken 17 jeg
bestilte. Så havde jeg jo snart min nye skærm.

Da jeg så modtager skærmen er det en forkert skærm. De havde byttet om på
numrene.
Jeg bestilte ACER 1521, men fik ACER 1512.
Jeg skrev til og beklagede mig over den forkerte skærm, og fik så tilsendt
en seddel så jeg kunne sende skærmen retur og få den byttet uden beregning.

Men alt i alt en dårlig oplevelse.

Johnny



H.S. (19-03-2004)
Kommentar
Fra : H.S.


Dato : 19-03-04 15:35

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:405af376$0$245$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Forstår ikke at de har e-handels mærket. Gør I?
>
Det er jo bare et spørgsmål om at betale de 1500 kr. om året det koster at
få mærket...



Vega (19-03-2004)
Kommentar
Fra : Vega


Dato : 19-03-04 16:14


"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
news:c3f0i7$jpv$1@sunsite.dk...
> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:405af376$0$245$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Forstår ikke at de har e-handels mærket. Gør I?
> >
> Det er jo bare et spørgsmål om at betale de 1500 kr. om året det koster at
> få mærket...

De skal vel opfylde nogle krav, ellers er det sgu da for nemt.

Mvh. Vega.



Peter \(8464\) (20-03-2004)
Kommentar
Fra : Peter \(8464\)


Dato : 20-03-04 08:18

Vega wrote:
>> Det er jo bare et spørgsmål om at betale de 1500 kr. om året det
>> koster at få mærket...

> De skal vel opfylde nogle krav, ellers er det sgu da for nemt.

Ja, og alle der har dårlige erfaringer med butikker som har mærket bør klage
til www.e-maerket.dk Mærket er jo kun noget værd hvis det kan tages fra de
butikker der ikke lever op til kravene om kvallitet og service.

--
Mvh.
Peter Bak
Erstat "invalid" med "dk" i min e-mail
Replace "invalid" with "dk" in my e-mail



Vega (19-03-2004)
Kommentar
Fra : Vega


Dato : 19-03-04 16:16


"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:405ae537$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Er der nogen her der har handlet hos bob.dk? De svare ikke på mails, og
> leveringstiderne står til at de har varen på lager, men bliver ikke sendt.
> Nogen der har prøvet det?

Nå nu har jeg i den mindste fået min ordre bekræftelse fra dem. Så må vi se
om jeg også får et T&T nr.

Mvh. Vega.



Torben E (26-03-2004)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 26-03-04 16:43


"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
news:405ae537$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Er der nogen her der har handlet hos bob.dk? De svare ikke på mails, og
> leveringstiderne står til at de har varen på lager, men bliver ikke sendt.
> Nogen der har prøvet det?
>
> Mvh. Vega.
>
>

Jeg ved godt det er en lidt ældre tråd, men jeg kan ikke lade være med
at give min mening til kende.

Det er uden tvivl det ringeste e-firma jeg har handlet med, han skriver
alle tingene som lagervare (selv om det ikke er tilfældet) og kommer
med 17 dårlige undskyldninger når man beder om forklaring på hvorfor
man ikke har modtaget sine varer på den lovede dato, og flere
undskyldninger når man stadig ikke har modtaget noget på den 2. dato,
og det samme den 3. gang man bliver lovet levering.
Så kommer sandheden frem, han har slet ikke haft det, selvom han har
varen stående som lagervare, og laver han det om på webshoppen,
næ.

Torben E



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408589
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste