|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Ang. handel ved   bob.dk Fra : Vega
 | 
 Dato :  19-03-04 13:19
 | 
 |  | Hej.
 
 Er der nogen her der har handlet hos bob.dk? De svare ikke på mails, og
 leveringstiderne står til at de har varen på lager, men bliver ikke sendt.
 Nogen der har prøvet det?
 
 Mvh. Vega.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Lars Ladingkaer (19-03-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Ladingkaer
 | 
 Dato :  19-03-04 13:40
 | 
 |  | 
 
            "Vega" skrev:
 > Er der nogen her der har handlet hos bob.dk?
 > De svare ikke på mails, og leveringstiderne
 > står til at de har varen på lager, men bliver
 > ikke sendt. Nogen der har prøvet det?
 Hvad siger de når du ringer til dem ?
 (Kl. 10 - 18 hver dag på 63 13 99 10)
 -- 
   Mvh, Lars
 Vind en Personal Video Recorder.
 Hauppauge PVR 350: www.recordere.dk |  |  | 
  Jonny Jensen (19-03-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jonny Jensen
 | 
 Dato :  19-03-04 14:00
 | 
 |  | Jeg har netop handlet der, bestilte en 200 GB harddisk og 512 MB ram til min
 bærbare...
 
 Jeg afsendte bestillingen mandag morgen, fik en bekræftelse omkring kl 13.00
 og hørte så ikke fra dem mere før i går, hvor jeg får en mail som fortæller
 at ram'en slet ikke kan leveres og at harddisken er afsendt. Den ankom så
 idag med posten...
 
 Begge de bestilte varer var på lager, både da jeg bestilte og er stadig. De
 lovede dag til dag levering ved bestilling inden middag, som jeg gjorde.
 Hvorfor rammen ikke kom med, eller hvorfor jeg ikke blev givet muligheden
 for at afbestille det hele eller lgn. ved jeg ikke. Selvom de var det
 billigste sted at handle samlet, kunne jeg jo have fundet det samlet
 billigere et andet sted, hvis jeg nu kunne slippe for at betale porto to
 steder.
 
 Alt i alt, ca den dårligste oplevelse jeg har haft med e-handel i de snart 5
 år (med ca 200+ handler foretaget), jeg har handlet online, og bestemt ikke
 en butik jeg nogensinder handler med igen.
 
 Jonny.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Vega (19-03-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Vega
 | 
 Dato :  19-03-04 14:20
 | 
 |  | "Jonny Jensen" <jonny_jensenNO_SP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse
 news:405aeecd$0$293$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 > Jeg har netop handlet der, bestilte en 200 GB harddisk og 512 MB ram til
 min
 > bærbare...
 >
 > Jeg afsendte bestillingen mandag morgen, fik en bekræftelse omkring kl
 13.00
 > og hørte så ikke fra dem mere før i går, hvor jeg får en mail som
 fortæller
 > at ram'en slet ikke kan leveres og at harddisken er afsendt. Den ankom så
 > idag med posten...
 >
 > Begge de bestilte varer var på lager, både da jeg bestilte og er stadig.
 De
 > lovede dag til dag levering ved bestilling inden middag, som jeg gjorde.
 > Hvorfor rammen ikke kom med, eller hvorfor jeg ikke blev givet muligheden
 > for at afbestille det hele eller lgn. ved jeg ikke. Selvom de var det
 > billigste sted at handle samlet, kunne jeg jo have fundet det samlet
 > billigere et andet sted, hvis jeg nu kunne slippe for at betale porto to
 > steder.
 >
 > Alt i alt, ca den dårligste oplevelse jeg har haft med e-handel i de snart
 5
 > år (med ca 200+ handler foretaget), jeg har handlet online, og bestemt
 ikke
 > en butik jeg nogensinder handler med igen.
 
 Synes også de virker useriøse. Hvis jeg handler med dem, bliver det også
 første og sidste gang.
 Forstår ikke at de har e-handels mærket. Gør I?
 
 Mvh. Vega.
 
 
 
 
 |  |  | 
   Johnny (19-03-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Johnny
 | 
 Dato :  19-03-04 14:28
 | 
 |  | Jeg bestilte en fladskærm hos dem. Og inden for 10 min havde jeg både fået
 ordrebekræftelse og T&T nummer ved posten.
 Det gik godt nok hurtig. Men det var jo skønt selvom det ver klokken 17 jeg
 bestilte. Så havde jeg jo snart min nye skærm.
 
 Da jeg så modtager skærmen er det en forkert skærm. De havde byttet om på
 numrene.
 Jeg bestilte ACER 1521, men fik ACER 1512.
 Jeg skrev til og beklagede mig over den forkerte skærm, og fik så tilsendt
 en seddel så jeg kunne sende skærmen retur og få den byttet uden beregning.
 
 Men alt i alt en dårlig oplevelse.
 
 Johnny
 
 
 
 
 |  |  | 
   H.S. (19-03-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : H.S.
 | 
 Dato :  19-03-04 15:35
 | 
 |  | "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:405af376$0$245$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Forstår ikke at de har e-handels mærket. Gør I?
 >
 Det er jo bare et spørgsmål om at betale de 1500 kr. om året det koster at
 få mærket...
 
 
 
 
 |  |  | 
    Vega (19-03-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Vega
 | 
 Dato :  19-03-04 16:14
 | 
 |  | 
 "H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
 news:c3f0i7$jpv$1@sunsite.dk...
 > "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 > news:405af376$0$245$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > > Forstår ikke at de har e-handels mærket. Gør I?
 > >
 > Det er jo bare et spørgsmål om at betale de 1500 kr. om året det koster at
 > få mærket...
 
 De skal vel opfylde nogle krav, ellers er det sgu da for nemt.
 
 Mvh. Vega.
 
 
 
 
 |  |  | 
     Peter \(8464\) (20-03-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peter \(8464\)
 | 
 Dato :  20-03-04 08:18
 | 
 |  | 
 
            Vega wrote:
 >> Det er jo bare et spørgsmål om at betale de 1500 kr. om året det
 >> koster at få mærket...
 > De skal vel opfylde nogle krav, ellers er det sgu da for nemt.
 Ja, og alle der har dårlige erfaringer med butikker som har mærket bør klage
 til www.e-maerket.dk  Mærket er jo kun noget værd hvis det kan tages fra de
 butikker der ikke lever op til kravene om kvallitet og service.
 -- 
 Mvh.
 Peter Bak
 Erstat "invalid" med "dk" i min e-mail
 Replace "invalid" with "dk" in my e-mail
            
             |  |  | 
  Vega (19-03-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Vega
 | 
 Dato :  19-03-04 16:16
 | 
 |  | 
 "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:405ae537$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Hej.
 >
 > Er der nogen her der har handlet hos bob.dk? De svare ikke på mails, og
 > leveringstiderne står til at de har varen på lager, men bliver ikke sendt.
 > Nogen der har prøvet det?
 
 Nå nu har jeg i den mindste fået min ordre bekræftelse fra dem. Så må vi se
 om jeg også får et T&T nr.
 
 Mvh. Vega.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Torben E (26-03-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Torben E
 | 
 Dato :  26-03-04 16:43
 | 
 |  | 
 "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
 news:405ae537$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Hej.
 >
 > Er der nogen her der har handlet hos bob.dk? De svare ikke på mails, og
 > leveringstiderne står til at de har varen på lager, men bliver ikke sendt.
 > Nogen der har prøvet det?
 >
 > Mvh. Vega.
 >
 >
 
 Jeg ved godt det er en lidt ældre tråd, men jeg kan ikke lade være med
 at give min mening til kende.
 
 Det er uden tvivl det ringeste e-firma jeg har handlet med, han skriver
 alle tingene som lagervare (selv om det ikke er tilfældet) og kommer
 med 17 dårlige undskyldninger når man beder om forklaring på hvorfor
 man ikke har modtaget sine varer på den lovede dato, og flere
 undskyldninger når man stadig ikke har modtaget noget på den 2. dato,
 og det samme den 3. gang man bliver lovet levering.
 Så kommer sandheden frem, han har slet ikke haft det, selvom han har
 varen stående som lagervare, og laver han det om på webshoppen,
 næ.
 
 Torben E
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |