Hvordan fjerner jeg "skjulte tegn"?
Fra : Mette

Dato : 28-04-04 19:06

Bedst som jeg sidder og arbejder på min hjemmeside er jeg ved et uheld
kommet til at trykke på en tast (jeg ved ikke hvilken!), som har frembragt
de ellers skjulte tegn for lineskift på skærmen (et nodelignende tegn for
normalt linieskift, og en knækket pil for provokeret linieskift). Jeg ved
godt, at man ikke kan se disse tegn når først siden er uploaded, men de
generer mig når jeg arbejder, og jeg vil gerne have dem fjernet. Jeg kan
ikke finde noget om det i hjælp, men måske ser jeg de forkerte steder.
Hvordan gør jeg?

På forhånd tak for hjælpen
mvh
Mette

Fra : Mette

Dato : 28-04-04 19:09

"Mette" <nobody@popx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> generer mig når jeg arbejder, og jeg vil gerne have dem fjernet. Jeg kan
> ikke finde noget om det i hjælp, men måske ser jeg de forkerte steder.

Jeg har lige fundet ud af det! Hvor "blind" kan man være !?

mvh
Mette

Fra : Fynbo

Dato : 28-04-04 20:06

Og så kan vi andre gætte os til hvad du gjorde!!!!
Tak for det..

Fynbo
"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : Mette

Dato : 28-04-04 20:45

"Fynbo" <Fynbo@fyn.dk> skrev i en meddelelse
> Og så kan vi andre gætte os til hvad du gjorde!!!!

Det behøver du ikke, men jeg troede ikke der ville være interesse for det.
Jeg fik pludselig øje på en lille knap oppe i værktøjslinien med
"nodetegnet". Den slukkede jeg for, og vips, var både "noden" og den
"brudte pil" væk. Men jeg ved stadig ikke hvad jeg kom til at trykke på ved
en fejl. Jeg kan kun sige, at højre lillefinger ramte en forkert tast
forneden på tastaturet.

Nu har du i hvert fald løsningen

mvh
Mette

Fra : Fynbo

Dato : 29-04-04 04:26

> [...]
ved
> en fejl. Jeg kan kun sige, at højre lillefinger ramte en forkert tast

Takker..