hesteinfluenza
Fra : mus

Dato : 28-04-04 16:10

Dumt spm men spørger altså alligevel

Kan hesteinfluenza smitte fra hest til hund???

Hunden er vel vaccineret sidst for ca 1½ -2 år siden

LN

Fra : Lene

Dato : 29-04-04 09:03

"mus" <spoi@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Dumt spm men spørger altså alligevel
>
> Kan hesteinfluenza smitte fra hest til hund???
>
> Hunden er vel vaccineret sidst for ca 1½ -2 år siden
>
> LN

De fleste sygdomme er artsspecifikke, og jeg har aldrig hørt at
hesteinfluenza skulle være en undtagelse.

Mvh. Lene Andersen
www.sitecenter.dk/stutteridryad

Fra : mus

Dato : 29-04-04 10:25

Ok tak. Havde nu heller hørt om det før, men blev alligevel i tvivl.

Kommer en del på en gård, hvoe de lige har fået hesteinfluenza. Dyrlægen
sagde at der var en epidemi i gang nu.
Bare lige en advarsel

LN