CopyGene
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 15:02

Nu har jeg efterhånden set en del reklamer for CopyGene, og har tænkt over -
er der nogen der har meldt sig til det ?

Er det noget værd eller er det fis i en hornlygte ?

Henrik

www.copygene.com

Fra : SE

Dato : 28-04-04 19:00

"Happyhenrik.dk" <dj(a)happyhenrikprikdk> skrev i en meddelelse
> [...]
over -
> er der nogen der har meldt sig til det ?
>
> Er det noget værd eller er det fis i en hornlygte ?

Tjaaa, det skal jeg lade være op til dig at vurdere - men jeg kan da
fortælle dig en lille historie fra min mødregruppe:

En af disse mødre havde tilmeldt sig "Copygene" og havde fået instrukser om
hvordan hun skulle gebærde sig i forbindelse med fødslen.
Desværre så glippede det og den der skulle være til stede for at opsamle
stamcellerne blev forhindret (det skal man nemlig selv sørge for).
Det var selvfølgelig ærgeligt, men de tænkte ikke mere over det, indtil der
en dag dumpede et brev ind af døren hos dem...... Det var en bekræftelse på
at deres stamceller nu var ankommet og under opbevaring.

Hmmm, hvordan kan de være det, når der ikke er blevet indsamlet nogen
stamceller?????
Det er sandsynligvis et standardbrev de sender til alle ca. en måned efter
termin (for at være sikre på at barnet er født).

Vurder selv om det er pengene værd.

/se

Fra : Michael Zedeler

Dato : 29-04-04 14:26

SE wrote:
> [...]

> en dag dumpede et brev ind af døren hos dem...... Det var en bekræftelse på
> at deres stamceller nu var ankommet og under opbevaring.

Sjovt nok opførte Cybercity sig på præcis samme måde i de første år
efter at det var blevet startet (både Cybercity og CopyGene er stiftet
af Claus Riskær Pedersen). Jeg havde den u-fornøjelse i en periode at
blive faktureret for ydelser som var ophørt og opsagt lang tid forinden.

Mvh. Michael.