Tandlæge med laser ?
Fra : Henrik

Dato : 28-04-04 13:29

Er der nogen som har hørt mere til tandlæger som bruger laser?
Istedenfor at bore..

Skulle være helt smertefrit, og ikke kræve bedøvelse.

Hvor kan man få det gjort og er det meget dyrere?

Fra : Koski

Dato : 02-05-04 17:57

Min tandlæge har fortalt mig, at det kun vil være meget få tandlæger som
tager metoden i brug.
Dels skulle behandlingsresultatet blive dårligere, dels skulle det være alt
for dyrt at anskaffe apparaturet.

Fra : EnjoyNews

Dato : 03-05-04 09:52

Hej..

Jeg kender desværre ingen tandlæger der bruger laser endnu... men til
gengæld har jeg fundet én i Greve der bruger "Carisolv".. en slags gel der
lægges på tanden og så venter man ellers, jeg tror det er 30 min ca..
derefter kan tandlægen forsigtigt skrabe det "døde" tand væk... smertefrit
og uden at bore. Du kan læse meget mere på hjemmesiden Held og lykke,
kærligst Heidi

http://www.tandlaegehusetaps.dk/