Det er deilig å være norsk i Danmark (?)
Fra : Alf Ivar Tronsmo

Dato : 28-04-04 11:31

Subject gjenspeiler en reklame som går på norsk TV for tiden....

Er det her plass for en nordmann blandt dere ? Jeg har tidligere frekventert
en del på no.alt.hunder, men har mer eller mindre gitt opp gruppen av
forskjellige årsaker.

Litt om meg selv : Jeg er en mann født i 1970 som har en ett år gammel
schæfertispe. Bixi er en veldig skjønn hund. Jeg har små barn som elsker å
leke med henne, og mer tålmodig hund tror jeg ikke jeg har sett.

Kanskje blir det til at jeg stikker innom her av og til.... Vi får se.

--

Alf Ivar
"Saddam Hussein just gave himself up. I mean hell, Michael Jackson put up

Fra : Winther

Dato : 28-04-04 11:58

"Alf Ivar Tronsmo" <a-tronsm@online.no.invalid> skrev i en meddelelse
> Er det her plass for en nordmann blandt dere ? Jeg har tidligere
frekventert
> en del på no.alt.hunder, men har mer eller mindre gitt opp gruppen av
> forskjellige årsaker.

Du skal være velkommen

Vh. Winther

Fra : pedellen

Dato : 28-04-04 11:57

"Alf Ivar Tronsmo" skrev d. 28-04-04 11:31 dette indlæg :
> Subject gjenspeiler en reklame som går på norsk TV for tiden....
>
> Er det her plass for en nordmann blandt dere ?

Du skal da være velkommen

Pedellen

http://www.kandu.dk/

Fra : trinity

Dato : 28-04-04 16:00

Velkommen til

mvh
Trinity

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 28-04-04 20:56

Fra : Anja Bjerke

Dato : 28-04-04 22:20

Alf Ivar Tronsmo wrote:

> Er det her plass for en nordmann blandt dere ? Jeg har tidligere
> frekventert en del på no.alt.hunder, men har mer eller mindre gitt
> opp gruppen av forskjellige årsaker.

Velkommen etter!

Hilsen Anja

---

Fra : Stine M Solaas

Dato : 29-04-04 10:07

Jeg kommer etter jeg også, Alf Ivar og Anja, men
blir vel å lurke mest.

En liten presentasjon; har en Dvergschnauzer (s) på
4 år som heter Nemi. Er selv 22 år og bor vest i Norge
(Bergen). no.alt.hunder er håpløst så jeg håper det er
plass til oss også her blandt de danske hunder

Er det flere dverger på denne NG ?

Hilsen fra
Stine og Nemi

Fra : Mette N. S?rensen

Dato : 29-04-04 17:35

Hej!

"Stine M Solaas" <snuser@online.no> wrote in message news:<_A3kc.775$id.12160@news2.e.nsc.no>...
> Jeg kommer etter jeg også, Alf Ivar og Anja, men
> blir vel å lurke mest.

Jeg hilser absolut alle nordmænd..og også svenskere hvis der skulle
være nogen, velkommen i den danske NG. Nu er det jo ikke nogen
hemmelighed at nordmændene og svenskerne er meget længere fremme
træningsmæssigt, så jeg ser frem til nogle udbytterige diskussioner og
ideer til alternative træningsmetoder

> Er det flere dverger på denne NG ?

Der er vist en her i gruppen, der har dværgschnauzere. Jeg har selv to
(mellem)schnauzere.

Mvh.
Mette

Fra : Stine M Solaas

Dato : 29-04-04 18:43

"Mette N. S?rensen" <mealbas@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ideer til alternative træningsmetoder

> Der er vist en her i gruppen, der har dværgschnauzere. Jeg har selv to

Vi liker da schnauzere også
Søsteren til en god venn av meg driver oppdrett av
s/p schnauzer i Danmark. Du kjenner gjerne til
Kennel Casso?

Jeg vet ikke om akkurat jeg har så mye treningstips
å komme med.. men vi får dele de erfaringene vi har

Stine & Nemi

Fra : Mette N. S?rensen

Dato : 30-04-04 17:31

Hej

"Stine M Solaas" <snuser@online.no> wrote in message news:<L8bkc.893$id.13734@news2.e.nsc.no>...
> Søsteren til en god venn av meg driver oppdrett av
> s/p schnauzer i Danmark. Du kjenner gjerne til
> Kennel Casso?

Jo, jeg kender godt til Turi. Hun har nogle dejlige hunde!
Hun har tidligere trænet sine schnauzere som redningshunde, men træner
vist desværre ikke mere.

Go' weekend!

Mette

Fra : Stine M Solaas

Dato : 01-05-04 10:23

> [...]
>
> Jo, jeg kender godt til Turi. Hun har nogle dejlige hunde!
> Hun har tidligere trænet sine schnauzere som redningshunde, men træner

Ok, jeg lager sidene til søsteren hennes Kari
www.kennel-keynote.com
Hun har nettopp hentet Casso's Jalabert opp hit
til Norge og venter valper etter han til 17 mai.
Det blir spennende

God weekend tilbake!

Fra : Winther

Dato : 29-04-04 22:46

"Mette N. S?rensen" <mealbas@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hemmelighed at nordmændene og svenskerne er meget længere fremme
> træningsmæssigt, så jeg ser frem til nogle udbytterige diskussioner og

Nå, så er det måske derfor vi af og til har nordmænd på træningspladsen...
det er ikke inden for bidearbejde de har mere erfaring end danskere....

Vh. Winther

Fra : trinity

Dato : 01-05-04 09:59

> [...]
> hemmelighed at nordmændene og svenskerne er meget længere fremme
> træningsmæssigt, så jeg ser frem til nogle udbytterige diskussioner og

Hej..

????????????hvad mener du med det?
Det er sku ikke i brugs arbejde de er længere fremme!!!
Mærkelig generalisering!!!!!!!!!!!!!

Mvh
Trinity

Fra : Anja Bjerke

Dato : 29-04-04 22:19

Stine M Solaas wrote:

> Er det flere dverger på denne NG ?

Ja, mine to. En ruhåret gravhund tæve og en "Jack Border Terrier" tæve.

Hilsen Anja, Rolly og Matilde

---

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 14:40

Du skal være så velkommen!
Jeg er også ved at være træt af Ben W...

Camilla

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-04-04 19:51

Alf Ivar
"Saddam Hussein just gave himself up. I mean hell, Michael Jackson put
up
more of a fight." -David Letterman

,,,,,,,ja Sadam gav op efter at have fået hældt bedøvende giftgas i
hovedet ! Michael Jackson havde nok begyndt at tude bare de havde
truet ham med det samme som de truede Sadam med

Men ellers velkommen til Danmark

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.