Petanq..?
Fra : Henning Holm

Dato : 28-04-04 10:55

Hejsa.
Da vi har planer om,at lave en Petanq-bane,på vores campingplads,og ingen af
os,har spillet det før,vil Jeg gerne høre hvordan,man spiller det på
amtørbasis,Jeg har hentet reglerne fra Dansk Petanq-Club,men hvordan spiller
I det ude i sommerlandet...?
Vi har mulighed for,at lave en bane på 12x3 meter,og det skulle jo være
OK...Ikk...?
Med ønsket om en god sæson....

--
Henning Holm
allig8or125@hotmail.com

Fra : Johnny

Dato : 28-04-04 17:58

Hej Henning

Som du formodentligt har set skal en turneringsbane være 4 * 15 m, men flere
klubber har dispensation til 3*14 m, så i fritiden kan man sagtens spille på
baner som er 3 * 12m. men sørg for atr få et godt under/toplag da banerne
ellers hurtigt bliver meget bulede at spille på.

Jeg har en kort vejledning på vores klub hjemmeside www.p3230.dk .

held og lykke med anlægget.

Johnny Horn
Petanque 3230

Fra : Henning Holm

Dato : 29-04-04 19:34

"Johnny" <Great_dane_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> baner som er 3 * 12m. men sørg for atr få et godt under/toplag da banerne
> ellers hurtigt bliver meget bulede at spille på.

Hej Johnny
Jeg takker for info........
Det lyder spændende.....

Med ønsket om en god sæson....