Connemare og springning
Fra : Mette

Dato : 27-04-04 19:51

Det kan godt være en tilfældighed, men jeg kom til at tale med en anden
forleden om connemare og spring, og det viste sig, at de connemare, vi kunne
komme i tanke om, vi havde kendt, alle var helt pjattede med at springe.

Nu har jeg lige kigget på en salgsannonce på Heste-Nettet, hvor en
connemarehoppe også er omtalt som meget glad for at springe.

Er det tilfældigt, eller er de generelt glade for at springe?

Jeg er bare nysgerrig.

Mvh,
Mette

Fra : Anet

Dato : 27-04-04 20:27

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> connemarehoppe også er omtalt som meget glad for at springe.
>
> Er det tilfældigt, eller er de generelt glade for at springe?

(klip)

Jeg har trådt mine ungdoms ridestøvler på et connemarestutteri og har også
selv haft en connemarepony fra jeg var 10 år gammel og så i 14 år fremad.
Connemaren er en utrolig alsidig pony og fornuftig i dens hoved. Den er med
på lidt af hvert og er lige velegnet til dressur, spring eller jagter. En
fremragende pony som kan rides af både børn og voksne.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Mette

Dato : 28-04-04 09:58

Tjah, så er det jo nok en tilfældighed, at de alle har været pjattede
specielt med at springe.

Mvh,
Mette