Hjælp til hoveopgave
Fra : Maria Larsen

Dato : 27-04-04 14:48

Hej Alle.

I forbindelse med mit studie er jeg ved at skrive hovedopgave om
hundemad, og jeg har udarbejdet et spørgeskema, som gerne skal
besvares af hundeejere, derfor vil jeg høre om der er nogen af jer der
har lyst til at hjælpe mig, ved at besvare et spørgeskema.

Det helt frivilligt, hvor mange af spørgsmålene man har lyst til at
besvare.

Jeg er klar over, at det er ret meget at bede om, men det ville
virkelig være en stor hjælp. Linket er som følger:

http://venquest.lyngbyes.dk/skema.asp?ID=181

På forhånd tak.

Med Venlig Hilsen Maria

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-04 15:08

"Maria Larsen" <marlar19@lyngby.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er klar over, at det er ret meget at bede om, men det ville
> virkelig være en stor hjælp. Linket er som følger:

Det er hermed gjort!

Fra : Slumfret

Dato : 27-04-04 17:44

> http://venquest.lyngbyes.dk/skema.asp?ID=181

Mission completed

Slumfret & Hund

Fra : Battlefield´s

Dato : 27-04-04 17:45

Osse her!
Vibeke
"Slumfret" <slumfret@opacus.dk> skrev i en meddelelse

> Mission completed
>
> Slumfret & Hund

---

Fra : Hanne Brøgger-Jensen

Dato : 27-04-04 17:50

Dette er gjort
held og lykke med opgaven.

Hanne Brøgger
hundene : blandingstæven Sheila på 13 år, Collien Nikki på 8½ år og Collien
Laddie på 4½ år.

Fra : Susanne Andreasen

Dato : 27-04-04 18:11

Hej.
Det er hermed så gjort.
Held og lykke med opgaven.
MVH.
Susanne

Fra : JBH

Dato : 27-04-04 18:36

Hermed gjort. Får vi resultatet at se når du er færdig ?

pøj pøj med opgaven

mvh
JBH

Fra : trinity

Dato : 28-04-04 08:08

Hej...

Hermed gjort...

Fra : trinity

Dato : 28-04-04 09:01

Hej...

Hermed gjort...

Fra : trinity

Dato : 28-04-04 09:01

Hej...

Hermed gjort...

Fra : trinity

Dato : 28-04-04 09:01

Hej...

Hermed gjort...

Fra : trinity

Dato : 28-04-04 09:01

Hej...

Hermed gjort...

Fra : trinity

Dato : 28-04-04 15:22

trinityolsen@hotmail.com (trinity) wrote in message news:<89f4186b.0404272307.4566805d@posting.google.com>...
> Hej...
>
> Hermed gjort...

Har altså kun udfyldt een gang...der var lidt forvirring med at sende
til ng, så jeg er altså kommet med her flere gange -

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 29-04-04 20:05

Hej JBH

Her et svar fra Maria.
Du skal være meget velkommen til at kontakte mig igen pr. mail
marlar19@Lyngby.nu efter d. 18 maj, og så kan vi finde ud af, at der også
sendes et resultat den vej.

Det er bare det, at besvarelserne ligger i et computerprogram, hvor man kan
genere forskellige resultater, afhængig af hvad man ønsker at få at vide. Så
en offentliggørelse af alle resultaterne er jeg ikke helt sikker kan lade
sig gøre, men det ved jeg helt sikkert efter den 18 maj, som er deadline, og
der er jeg sikker på vi kan finde ud af det.

KH
Søs

Fra : UG

Dato : 28-04-04 06:12

Det er hermed gjort.
Held og lykke med opgaven
Hilsen
Ulla og co.
--
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7

Fra : BHR

Dato : 28-04-04 07:05

også her fra, god fornøjelse med opgaven !
Med venlig hilsen
Benny

Fra : Heidi Jensen

Dato : 29-04-04 18:18