Chili!Soft-ASP og FSO problem
Fra : Ukendt

Dato : 27-04-04 13:33

Hej.

En af brugerne af mit fotoalbum kører hos B-one og kan ikke få det til
at virke.

Den kommer med fejlen "Microsoft VBScript runtime error '800a0044
Device unavailable"

når man forsøger at bruge FSO til at hente alle filer i et directory.

Linierne er som disse:

Set objFS = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set objFolder = objFS.GetFolder(Server.MapPath(ImageDir))
Set objFiles = objFolder.Files

og det er sidste linie den fejler i.

Mit spørgsmål er så om ChiliSoft-Asp er anderledes mht. Server.Mappath
eller er der en workaround til denne version af Asp som vil virke?

Det skal lige siges at det er første gang jeg er stødt på problemet,
så det burde ikke være en kodefejl - selvom man aldrig kan vide med
mig :-/

Mvh. Brian

--
http://www.brinch.it - Life of Brian
Hent Webgallery V3 her.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-04-04 16:29

"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> wrote
in message news:8bks80pbvttf2b1hmga1m62fhrhv88bor6@4ax.com...
> En af brugerne af mit fotoalbum kører hos B-one og kan ikke få det til
> at virke.
>
> Den kommer med fejlen "Microsoft VBScript runtime error '800a0044
> Device unavailable"

Det kunne tyde på et rettighedsproblem, brugeren som ChiliSoft/Sun ONE ASP
køres af har ikke rettigheder til at liste filerne.
--
Jakob Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-04 16:43

On Tue, 27 Apr 2004 17:29:24 +0200, "Jakob Andersen"
<jakob@intellect.invalid> wrote:

>Det kunne tyde på et rettighedsproblem, brugeren som ChiliSoft/Sun ONE ASP
>køres af har ikke rettigheder til at liste filerne.

Det mener B-one ikke at det er, da det var det første jeg foreslog.
Kan man selv sætte rettigheder via ftp eller skal de gøre det fra
webhotellet?

Mvh. Brian

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-04-04 17:23

Brian B. Christensen wrote:
> Det mener B-one ikke at det er, da det var det første jeg foreslog.
> Kan man selv sætte rettigheder via ftp eller skal de gøre det fra
> webhotellet?

Det skal de gøre da din FTP-konto sikkert ikke er samme konto som kører
ChiliASP

--
Jakob Andersen