Se med
Fra : Henrik

Dato : 26-04-04 22:17

Hejsa NG...!
Nu har jeg efterhånden fået svar fra mange,
af jer. Og synes i er meget flinke og hjælpsomme.
Det er derfor jeg gerne lige vil smide et link, til
vores hjemmeside. Så dem der har lyst til og se
hvordan det er gået med os 7 drenge mellem 16-18
når vi har været ude og fiske.
Mvh
Henrik / Blah Blah :D

www.fisker-banden.webbyen.dk i er MEGET velkomne til og smide en kommentar,
eller ligge nogle gode råd i gæstebogen.

p.s har lavet nyt brugernavn. Da jeg lagde min computer om. Jeg havde nemlig
fået en virus så den ikke kunne starte : '(

Fra : Keld Madsen

Dato : 27-04-04 17:09

Hej....

Det var da utrolig dejligt, at du selv fandt ud af, at du havde en virus på
din hjemmeside. Man skulle da ellers tro, at når "folk" lagde deres
hjemmeside ud på et nyhedsforum, at de allerede inden havde tjekket for
virus. Men nu er jeg jo i den heldige situation, at jeg selv (læs min
storebror) kunne reparere min computer for virus.

Til en anden gang..... Skriv istedet en tråd og fortæl hvad du fanger og
hvor. Jeg har ikke lyst til at spilde min tid på useriøse sites, men ironisk
gjorde jeg jo det alligevel, og irriterende nok tog din counter et par
ekstra hop op, så du kunne tjene lidt ekstra på dine latterlige reklamer
samtidig med at du ødelægger andres computere.....

Mvh Keld

Fra : Michael Boysen

Dato : 27-04-04 20:14

Keld Madsen wrote:

> [...]
> virus. Men nu er jeg jo i den heldige situation, at jeg selv (læs min
> storebror) kunne reparere min computer for virus.

Nu må du meget undskylde kaptajn, men har du overhovedet nogen form for
forstand på det du skriver?

> [...]
> ekstra hop op, så du kunne tjene lidt ekstra på dine latterlige reklamer
> samtidig med at du ødelægger andres computere.....

Til en anden gang.....I stedet for at opdigte historier om reklamepenge,
destruktion af computere og hjemmesider lagt i et 'nyhedsforum', burde
du måske have fortalt ham, at der findes flg. fremragende side om brug
af nyhedsgrupper:
http://usenet.dk/

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.lystfiskeri kan Henrik
bl.a. læse, at det anbefales at skrive [opslag] først i sub.-linien,
hvis man linker til egen side, og at det ikke er velset at henvise til
egen side blot for henvisningens skyld.

Venlig hilsen
Michael Boysen

P.s. Jeg har ikke virus-checket usenet.dk

Fra : Kim

Dato : 27-04-04 22:27

IDIOTER I ER JO VIRUSBEFÆNGTE.

Fra : Blah Blah

Dato : 27-04-04 23:08

Hey...!
hmm hvorfor tror i der er virus på???
vi er mange, som har siddet på siden UDEN og få virus...
hvad er det for "tegn" i har fået siden i tror det???
Mvh Henrik

Fra : M :-\)

Dato : 28-04-04 16:52

jeg synes heller ikke at jeg har modtaget nogen virus..??? så jeg er da også
nysggerig for at få oplyst hvad der gør at i tror der er virus..

nå men jeg vil da lige sige et par positive ord angående hjemmesiden, da det
nu er det det egentlig handler om.. det er rart at der er nogen der vil
bruge tid og ernergi på at fortælle om deres fiskeoplevelser.. pionerånd..

det er en ny side, som kom med konstuktiv kritik, i stedet for at hagle den
ned.. og brug evt. den kontakt der er på hjemmesiden..vi gider ikke læse om
det..det kan ikke bruges til noget.. det er jo ikke os der skal ændre noget
på siden, men derimod den webmaster der administrer siden..

knæk og bræk til alle