MySQL Demo Database
Fra : Henrik

Dato : 26-04-04 14:07

Hejsa

Hvor kan jeg finde en lille MySQL database ?

Jeg har downloadet og installeret MySQL, og vil i den forbindelse gerne
prøve det af, men jeg kan ikke finde en database.

Henrik

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-04-04 17:49

"Henrik" <ha@_fjern_danlamp.dk> wrote in

> Jeg har downloadet og installeret MySQL, og vil i den
> forbindelse gerne prøve det af, men jeg kan ikke finde en
> database.

så må du jo oprette en selv :)

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/blog/ ::...
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : Henrik

Dato : 26-04-04 18:06

JA, men hvilke værktøj skal jeg brugeg til det ?

Mvh. Henrik

Fra : Harald

Dato : 26-04-04 18:25

"Henrik" <h_absalon@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> JA, men hvilke værktøj skal jeg brugeg til det ?

MySQL Control Center

/HK

Fra : Brian Emilius

Dato : 26-04-04 20:37

"Harald" <news10@-REMOVE-THIS-kroning.dk> skrev i en meddelelse
> MySQL Control Center

Eller MySQL Administrator; en kombination af begge programmer virker fint
for mig. De har begge en nem og intuitiv brugergrænseflade.

--
Venlig hilsen | <http://emilius.dk>
Brian Emilius | Emilius Consult designer Internettet

Fra : Harald

Dato : 26-04-04 22:32

"Brian Emilius" <msn@emilius.dk> skrev i en meddelelse

> Eller MySQL Administrator; en kombination af begge programmer virker fint
> for mig. De har begge en nem og intuitiv brugergrænseflade.

I den version af MySQL Administrator jeg har kan man ikke oprette/rette
tabeller, men der er måske kommer en nyere.

/HK

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 27-04-04 11:01

"Henrik" <ha@_fjern_danlamp.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvor kan jeg finde en lille MySQL database ?
>
> Jeg har downloadet og installeret MySQL, og vil i den forbindelse gerne
> prøve det af, men jeg kan ikke finde en database.

Hej Henrik

Jeg vil også anbefale dig at bruge MySQL CC.
Du kan hente det på http://dev.mysql.com/downloads/mysqlcc.html

Hilsen Tobias