Sum i en rapport
Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 25-04-04 07:31

Hej

Kort og præcist:

Microsoft Access - XP anvendes.
Kan summen af en talkolonne, der vises i en forespørgsel, vises
i en rapport, som ikke er lavet på basis forespørgslen,
men på baggrund af samme tabel?

Skulle det være tilfældet, vil jeg være taknemmelig for
en vejledning.

Hans-Jørgen

www.sindholt.k4.dk

Kolding Kammerorkester:
www.kammermusik.k4.dk

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 25-04-04 11:10

"Hans-Jørgen Sindholt" <sindholt@FJERNESparadis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men på baggrund af samme tabel?
>
> Skulle det være tilfældet, vil jeg være taknemmelig for

Det skal beklages, at spørgsmålet er stillet i en forkert grupp.
Pardon.
Der vil blive rettet op på fejlen omgående.

Hans-Jørgen

www.sindholt.k4.dk

Kolding Kammerorkester:
www.kammermusik.k4.dk