Hundepasning?
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-04 10:27

Hej NG!

Jeg er egentlig lidt nysgerrig.... Er der nogle herinde der kender til et
"hunde-pasnings-netværk"?
Jeg tænkte lidt på om der var en side hvor man kunne finde en der ville
passe hundene hvis man skulle noget en weekend, og hvor man selv kunne
tilbyde at passe hunde.. Jeg tænker ikke på pensioner, men privatpersoner..
Selv kunne jeg da godt passe en hund her i ny og næ

Hilsen Camilla

Fra : dpl

Dato : 24-04-04 10:37

Næh, kender ikke til sådan et netværk, men ideen er da god! Vi kunne
også sagten passe hund, så længe den kommer overens med vores egne.
Måske man skulle oprette en hjemmeside til formålet?

Jeg laver den gerne... hvid der er interesse?
Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 24-04-04 11:21

God ide med en hjemmeside til formålet .........

hilsen Pia

Fra : dpl

Dato : 24-04-04 11:33

Jeg tænkte på en rimelig simpelt hjemmeside, f. eks. sorteret efter
postnummer, hvor man kan melde sig til som hundepasser, enten i eget
hjem, eller i hundens. Og hvor man kan melde sig til, hvis man mangler
en hundepasser, selvfølgelig.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 24-04-04 11:21

Det ville være en rigtig god ide - der findes en hundebørnehave i Lystrup
ved Århus, men som sagt kun for hvalpe - selv savner jeg også ofte nogen til
at komme og lufte eller passe hunde i weekenden, da de har prøvet at være i
pension og det va r ingen succes...

Jeg bør i Østjylland - hvor bor I andre ?

hilsen Pia

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-04 16:43

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pension og det va r ingen succes...
>
> Jeg bør i Østjylland - hvor bor I andre ?

Jeg bor også i østjylland.. Et stenkast fra Clausholm slot.

-Camilla

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 24-04-04 17:37

Jeg er lige lidt fortabt her - hvor ligger Clausholm slot? du kan svare
privat hvis du hellere vil det

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 26-04-04 22:14

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er lige lidt fortabt her - hvor ligger Clausholm slot? du kan svare
> privat hvis du hellere vil det
>
> hilsen Pia

Følg landevejen fra Randers mod Voldum. Et par kilometer før Voldum kommer
du forbi Clausholm Slot.
Dejligt sted i øvrigt .-) Er selv opvokset i Halling. (4 km fra Voldum)

Lisbeth

Fra : Slumfret

Dato : 24-04-04 12:17

*klip*
> Jeg er egentlig lidt nysgerrig.... Er der nogle herinde der kender til et
> "hunde-pasnings-netværk"?
*klip*

Desværre findes der vist ikke sådan et, men hvor er det en fantastisk
idé med fx. en hjemmeside med frivillige private hundepassere sorteret
efter landsdel - jeg skriver mig gerne ind under Østjylland/Århus
Hvis ikke lige en hjemmeside er en mulighed, må vi jo oprette et lille
netværk herinde

Slumfret & Hund

Fra : dpl

Dato : 24-04-04 13:20

Slumfret wrote:
> [...]
> efter landsdel - jeg skriver mig gerne ind under Østjylland/Århus
> Hvis ikke lige en hjemmeside er en mulighed, må vi jo oprette et lille

Hejsa, jeg prøver gerne med et hjemmeside-forslag i løbet af i morgen,
så kan I se hvad I synes.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Ann Nielsen

Dato : 24-04-04 15:06

Det lyder spændende, glæder mig til at se den :)

Med venlig hilsen

Ann

Fra : preben ipsen

Dato : 24-04-04 17:04

Hej
God ide.
I må da gerne give en melding til showdogs, når den er oppe at køre.....
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : dpl

Dato : 25-04-04 14:43

Hej igen
Så fik jeg lavet et første forsøg på en hjemmeside, hvor hundeejere kan
udveksle pasning. Se hvad I synes:
http://www.vildkat.dk/hunde/hundesitter.htm

At den lige nu ligger på et katte-site, må I lige leve med *smil*.
Billeder osv. kommer senere...
Hilsen Dorthe

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 15:31

SUPERLÆKKERT!
Jeg har sendt mine annoncer
Så meld jer endelig til mine vuffe-basser! ,-)
Jeg håber i hvert fald at der kommer gang i den på siden

-Camilla

Fra : Nali

Dato : 26-04-04 15:34

Hejsa
Jeg vil bare rose dette super gode intiativ!
Jeg skal huske på det, hvis jeg hører om andre der har pasningsproblemer.

Jeg håber det bliver en stor succes

Mange hilsner fra
Nanna
Hundelivet:
http://www.hundelivet.dk
Nu med TRÆNINGSTILBUD og salg af KLIKKER-UDSTYR!