Skal bruge en idiotsikker guide
Fra : Christian Helbo

Dato : 24-04-04 06:38

Hej

Nu har jeg prøvet en 4-5 gange at sige til mig selv "nu skal jeg have lært
det der mysql" men jeg kommer ikke ret langt før jeg må give op. Kan ikke
rigtigt installere det. MySQL's guide fortæller noget om en .bin fil som jeg
ikke har når jeg pakker filerne ud.

Er der nogen der ved hvordan man kommer godt igang.

Mvh
Christian

Fra : Morten Guldager

Dato : 24-04-04 08:37

Sat, 24 Apr 2004 at 05:37 GMT Christian Helbo wrote

> [...]
> ikke har når jeg pakker filerne ud.
>
> Er der nogen der ved hvordan man kommer godt igang.

Hvilket system vil du installere MySQL på?

UNIX, Windows eller noget helt tredje?

/Morten

Fra : Henrik

Dato : 25-04-04 20:24

Hvis du har kendskab til en guide til windows vil jeg meget gerne høre om
det ?

Mvh. Henrik

Ps. håber det er ok, at jeg blander mig i tråden.

Fra : Claus Abildgaard Chr~

Dato : 25-04-04 21:02

Henrik wrote:

> Hvis du har kendskab til en guide til windows vil jeg meget gerne høre om
> det ?

Hvis det drejer sig om installationen, så tag et kig på følgende artikel:
http://www.webcafe.dk/artikler/databaser/installermysql/
Der er ganske vist kommet et par opdateringer af MySQL siden artikelen
er skrevet, men fremgangsmåden er den samme.

God fornøjelse.

--
Claus Abildgaard Christensen
http://abildgaard.de/