Placering af tekst
Fra : Peter Pedesen

Dato : 23-04-04 13:56

Hej
Jeg har forsøgt at placere en tekst under et billede på den side jeg laver,
men hver gang jeg åbner den i Explorer har teksten flyttet sig til et andet
sted. Hvordan får man låst teksten fast på det sted den er skrevet ?

Venlig hilsen PP

Fra : Mette

Dato : 23-04-04 16:50

"Peter Pedesen" <peter.pede@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
andet
> sted. Hvordan får man låst teksten fast på det sted den er skrevet ?

Du laver en lodret tabel med to celler. Læg billedet i den øverste celle,
og skriv teksten i den nederste.

mvh
Mette

Fra : Peter Pedesen