Fra Promose Ultra 100 til RAID... hvordan ~
Fra : Plazm0id

Dato : 28-04-01 15:21

jeg har engang hørt/læst/set noget om at man kan få min kontroller (promise
ultra 100) til at køre raid... er det sandt ? hvordan ?

Fra : Sven

Dato : 28-04-01 15:43

http://www.tweakhardware.com/guide/raid100/

/Sven
/**
'Figuring things out for your self is the only freedom anyone really has.
Use that freedom. Make up your own mind...'
- Starship Troopers
*/

Plazm0id <Plazm0id@phreaker.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cejk6$mc6$1@news.cybercity.dk...

Fra : Plazm0id

Dato : 28-04-01 15:51

det var det ja.. :)

- er der nogle erfaringer med det ?... virker det ordentligt ? funker
softwaren mm.

Fra : Henrik Larsen

Dato : 28-04-01 16:00

"Plazm0id" <Plazm0id@phreaker.net> wrote in message
> det var det ja.. :)
>
> - er der nogle erfaringer med det ?... virker det ordentligt ? funker
> softwaren mm.

Virker fint

Henrik