renter på overskydende skat i norg
Fra : claus v

Dato : 22-04-04 20:10

Hej Gruppe

er der nogen i denne gruppe der ved hvilken rentesats det norske skattevæsen
benytter ved tilbagebetaling af overskydende skat til en dansk statsborger
evt en henvisning til relevant nyhedsgruppe måske en norsk hvis det findes

det drejer sig om 6400 nkr fra 1999

hvad kan det løbe op i med renters rente

mvh claus v

Fra : Jan

Dato : 24-04-04 18:45

"claus v" <claus@cybercity.dk> wrote in message news:<c6959q$2alr$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> det drejer sig om 6400 nkr fra 1999
>
> hvad kan det løbe op i med renters rente

Prøv at se her...

http://www.skatteetaten.no/Templates/TabellerOgSatser.aspx?id=9495

For 2003 er det 2,5%, hvad det har været de tidligere år må du spørge
Skatteetaten om. Umiddelbart vil jeg forvente højere rentesats for
tidligere år da renten er faldet meget de seneste 12 mdr.

mvh Jan Nielsen