Hejsa hvem kan HJÆLPE MIG
Fra : Jens E Koch

Dato : 22-04-04 15:31

Jeg mangler en ADRESSE på forening for enligfæder her de en hjemme side man
kan finde dem på eller hvordan kan man finde dem ????

--
M V H
Jens Koch

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 22-04-04 16:06

www.foreningenfar.dk

Fra : Allan Ødum

Dato : 22-04-04 16:36

On Thu, 22 Apr 2004 16:30:43 +0200, "Jens E Koch"
<jenskoch@webspeed.dk> wrote:

>Jeg mangler en ADRESSE på forening for enligfæder her de en hjemme side man
>kan finde dem på eller hvordan kan man finde dem ????

Hvis du vil have links til flere ligesindede, har jeg en lille samling
her:
www.alanius.dk/mig/bookmark.htm#sam

Med venlig hilsen
Allan Ødum