Autocad kursus
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 22-04-04 14:50

Jeg er i den situation at jeg har fået Arbejdsformidlingen til at betale et
Autocad kursus for mig, nu skal jeg så bare finde ud af hvad det skal være
for noget kursus.
Er der nogen her der kan anbefale et kursus ? Gerne med links.
Jeg har ikke arbejdet med Autocad før, der i mod har jeg arbejdet en del med
Pro Engineer og Pro desktop.

Mvh. Jesper

Fra : Per Hansen

Dato : 22-04-04 17:30

NTI CADcenter er et godt bud.

http://www.nti.dk/webalogicpages/kurser.asp?groupid=60

/ Per

Fra : KP

Dato : 22-04-04 21:40

"Per Hansen" <pdhansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> NTI CADcenter er et godt bud.
>
> http://www.nti.dk/webalogicpages/kurser.asp?groupid=60
>
> / Per

- Det skal du jo sige hr. Damgaard. Det er vel stadig dig der underviser på
kurset (i Vejle).

/KP

Fra : peet_dk

Dato : 23-04-04 16:05

evt. www.cadskolen.dk

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 24-04-04 09:31

"peet_dk" <no@spam.com> skrev i en meddelelse
> evt. www.cadskolen.dk

Ja men det kræver så at man har programmet liggende, og det har jeg nok ikke
råd til.

Fra : peet_dk

Dato : 24-04-04 11:55

Mener da ikke en studie-licens koster så meget?

Fra : Jan Larsen

Dato : 28-06-04 21:38

> [...]
>news:c6bbbb$20uc$1@news.cybercity.dk. ..
>>

>Ja men det kræver så at man har
>programmet liggende, og det har jeg nok ikke

prøv dette link, det er en lite version af autocad.
http://www.tucows.com/preview/284939.html
mvh
Jan

Fra : Bent Højstrøm

Dato : 23-08-04 13:19

Jan Larsen <janr31@yahoo.dk> skrev:

>prøv dette link, det er en lite version af autocad.
>http://www.tucows.com/preview/284939.html
>mvh
>Jan

Prøv at kigge ind til www.uhrskov.com
Der kan du købe en studieversion af AutoCAD for 995 kr.
Den virker i 2 år.
For at købe en studieversion skal du være studerende.
Det klares ved at du tilmelder dig et kursus på Cadskolen, og så
beder om at få tilsendt et studiekort.

God fornøjelse.
Bent Højstrøm

Fra : Bent Højstrøm

Dato : 23-08-04 13:27

Jan Larsen <janr31@yahoo.dk> skrev:

>prøv dette link, det er en lite version af autocad.
>http://www.tucows.com/preview/284939.html
>mvh
>Jan

Det program Jan henviser til er ikke AutoCAD.
Du kan ikke bruge det til et kursus på Cadskolen.
Bent Højstrøm

Fra : Bent Højstrøm

Dato : 23-08-04 14:47

Jan Larsen <janr31@yahoo.dk> skrev:

>prøv dette link, det er en lite version af autocad.
>http://www.tucows.com/preview/284939.html
>mvh
>Jan

Det program Jan henviser til, er ikke AutoCAD, og kan ikke bruges
til et kursus på Cadskolen.
Prøv at kigge på http://www.uhrskov.com
Der kan du købe en studieversion af nyeste version af AutoCAD for
995 kr.
Den virker så i 2 år.
Det kræves at du er studerende, og det klarer du ved at tilmelde
dig et kursus på Cadskolen.
Du beder så om at få tilsendt et studiekort, og det sender du så
til Uhrskov.