DANSK nyheds gruppe fra sverige ?
Fra : Manuel

Dato : 22-04-04 12:10

Hej

Jeg skal snart flytte til Sverige. Er der nogen mulighed eller hvordan kan
jeg få adgang til DANSK nyheds gruppe fra Sverige?

MVH Manuel

Fra : Muldeberg

Dato : 22-04-04 12:40

"Manuel" <manuel_kph@yahoo.com> wrote in

> Hej
>

> Jeg skal snart flytte til Sverige. Er der nogen mulighed eller hvordan
> kan jeg få adgang til DANSK nyheds gruppe fra Sverige?
>

> MVH Manuel

Jo, via betalings news
Eks bruger jeg Giganews der bærer samtlige danske nyhedsgrupper.
www.giganews.com
--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-04-04 12:41

"Manuel" <manuel_kph@yahoo.com> crashed Echelon writing

> Jeg skal snart flytte til Sverige. Er der nogen mulighed eller hvordan
> kan jeg få adgang til DANSK nyheds gruppe fra Sverige?

De fleste danske grupper kan du få adgang til via sunsite.dk, gratis dog
kræves en registrering hvis du vil poste.

--
Bjarke Andersen

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 22-04-04 18:20

"Manuel" <manuel_kph@yahoo.com> wrote in message
> Jeg skal snart flytte til Sverige. Er der nogen mulighed eller hvordan kan
> jeg få adgang til DANSK nyheds gruppe fra Sverige?

Mon ikke din kommende svenske udbyder også fører danske grupper? TDC fører i
hvert fald en del (alle?)svenske grupper, så mon ikke det omvendte også
gælder?

Ellers er der jo sunsite som Bjarke har forslået.

/Anders

Fra : Jesper Lund

Dato : 22-04-04 18:28

Anders K. Olsen <akol_dk@hotmail.com> wrote:

> Mon ikke din kommende svenske udbyder også fører danske grupper?
> TDC fører i hvert fald en del (alle?)svenske grupper, så mon ikke
> det omvendte også gælder?
>
> Ellers er der jo sunsite som Bjarke har forslået.

Ellers news.individual.net som også har de ganske (text) grupper.

--
Jesper Lund