S: Theoben Eliminator .22
Fra : Lasse Lundberg

Dato : 22-04-04 10:05

Theoben Eliminator i 5.5 mm, knækløbsriffel med gasfjeder. Er den kraftigste
serie produceret knækløbs/fjeder riffel, med hele 27 foot/pounds af energi
til rådighed. dette betyder at den kan skyde hagl med overlydshastighed på
320-330 m/s.
til sammenligning har wiehrauchs kraftigste 21 foot/pounds af energi til
rådighed.

Jeg har (i canada) skudt krager, skader og duer på over 100 meters afstand,
uden problemer !
kaniner/hare er nedlagt på 50 meter.

Riflen er i super stand, og kommer med dampa kikkert montage, samt Evolution
lyddæmper samt special endcap der dæmper den endnu mere.

Riflen kommer med .22 Anschütz løb, utrolig flot Hyedua træskæfte, 2trins
aftrækker.

Præcisionen i denne rifle er god nok til sub 1" grupper på 50 meter

se mere på www.Theoben.co.uk

Den eneste grund til at jeg sælger er at jeg simpelthen ikke bruger den nok,
og det er jo synd for sådan en fin riffel.

Jeg hjælper gerne med montage og indskydning af kikkert efter dine behov.

der medfølger en sampler af forskellige hagl så du kan prøve dig frem med,
min erfaring siger at Crossman Premiers giver bedste resultat, til præcision
og jagt.

Pris
5500 Kr incl fragt (ny pris fra england incl fragt og tilladelser 7700 kr)

Lasse
Ringsted
mail til lasse@lundbergBINDESTREGnet.dk