MP Magic Tool
Fra : Dennis Ib

Dato : 21-04-04 21:15

Hejsa NG

Er der nogen som ved om man kan købe dette geniale stykke værktøj i Danmark.

På denne side kan man se værktøjet

http://www.traditionalangler.com/MagicTool.asp

mvh
Dennis

Fra : SAD

Dato : 22-04-04 09:15

Hej Dennis

Nej jeg aner ikke hvor du kan købe det ! men har du en kammerat der er "
Finmekanikker eller maskinarbejder " så snark med ham og at få dem lavet i
noget materiale, delerin eller plexiglas !
det er med garenti billigere og enda sjovere !
Plexiglas kan bukkes ved at varme en genstand op ! ikke så den er rød, men
lun ! så bukker du plexiglasset over den !

SAD

Fra : Dennis Ib

Dato : 22-04-04 22:29

Hejsa SAD

Tak for ide'en, men jeg kender ikke rigtig nogen som jeg tror kunne lave
det.

Det kan købes på denne side http://www.petitjean.com/ men det ville jo være
lidt nemmere hvis man kunne få det i her i Danmark.

mvh
Dennis

Fra : Peter Rødsgaard

Dato : 23-04-04 23:34