God brugervenlig Frontpagebog??
Fra : Anne Marie

Dato : 21-04-04 19:25

Hejsa.

Kan i anbefale en rigtig god bog om Frontpage, som går mere i dybden med
programmet og hjemmesidefabrikation end Helle Dejligbjergs hæfte om version
2000??
Når tingene ikke helt lykkes, så er hæftet lidt for overfladisk for mig til,
at jeg selv kan komme på rette spor igen.
"Hjælp" i Frontpage benyttes flittigt, men en bog ville være god.

Hvad gør man ellers når man ikke lige kender nogen der kan hjælpe. Er der
nogle steder på nettet som kan guide?

Hilsen og tak fra
Anne Marie

Fra : Johnny Viinblad Jens~

Dato : 22-04-04 06:58

Anne Marie wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> programmet og hjemmesidefabrikation end Helle Dejligbjergs hæfte om version

hej Anne Marie
Jeg fandt et selvstudium om FrontPage på nettet, jeg kan ikke huske hvor, så
jeg har lagt den ind her:
http://www.webdesign.ifuok.dk/frontpage/selvstudium_frontfage.rar alle filerne
skal ligge i det samme bibliotek og startes med FrontPage2002Tutorial.doc.
Håber du kan bruge den
Hilsen Johnny

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 22-04-04 07:08

Hvis du anskaffer disse bøger her:

Microsoft FrontPage, dansk 2000 fra forlaget Globe
FrontPage på 10 minutter 2000, fra IDG hæfter
og Michael B Karbo Hjemmesider - lær det selv

er du godt kørende.
God fornøjelse

Fra : NS-Genie©

Dato : 22-04-04 14:51

"Jørgen Graae Jensen" <jona@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
bla bla bla
> og Michael B Karbo Hjemmesider - lær det selv

Så vidt jeg ved bruger han Netscape Composer, i hvert fald i den bog jeg
har...

-Thomas

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-04-04 18:02

F.eks.: Microsoft FrontPage version 2002 inside out inkl. CD-rom - skrevet
af Jim Buyens - f.eks. hos GAD.

---
ahw