Ekkolod
Fra : Calle.

Dato : 21-04-04 19:14

Er der nogen der har links til billige ekkolod.

--
Calle.

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 21-04-04 20:40

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har links til billige ekkolod.

http://www.topdane.dk/ekkolod.htm

Men jeg savler selv lidt over de amerikanske priser . . .

--
¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Calle.

Dato : 21-04-04 21:06

Abildgaard 3140 wrote:
> "Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse
>>
> http://www.topdane.dk/ekkolod.htm
>
> Men jeg savler selv lidt over de amerikanske priser . . .

Jeg fandt selv www.fishfinder.dk / www.netbaad.com som åbenbart er samme
firma, da der er samme email og tlf.
sidstnævnte er endda emærket!!
Jeg bestilte en bottomline tournament 1200, men der kom intet. ringede 1.
gang, hvor de lovede at ringe tilbage når de havde fundet ud af hvad der var
sket med ordren! de ringede ikke. Da jeg så ringede igen var der en del
undskyldninger for at hun ikke havde ringet. Pludselig siger hun at varen er
udgået!! Hvorfor den så stadig er på begge deres hjemmesider, og hvorfor er
der f. eks 2 forskellige priser på de 2 sider kunne hun ikke svare på.
Så spurgte jeg om hvilke de havde af dem på siden, det kunne hun heller ikke
svare på.
Hvordan fanden kan sådan et firma være e-mærket.

--
Calle.

Fra : Keld Madsen

Dato : 22-04-04 17:44

Alt fiskegrej er en del billigere i USA og dette gælder også for ekkolod.
Jeg og flere af mine venner har handlet med Cabella, som er en af amerikas
største fiskeudstyrskæder og har gode erfaringer. De har stort set alt
indenfor fiskri, se selv på cabelas.com

Mvh Keld Madsen

Fra : Calle.

Dato : 22-04-04 18:16

Keld Madsen wrote:
> [...]
> en af amerikas største fiskeudstyrskæder og har gode erfaringer. De
> har stort set alt indenfor fiskri, se selv på cabelas.com

Jeg fandt selv en amerikansk hjemmeside med gode tilbud på lawrence/eagle
produkter.
Jeg bestilte, men fik en mail at producenten forbød den at sælge til europa
;-(

--
Calle.