Trine Dyrgaard hvor er du???
Fra : Søs D. Jensen

Dato : 21-04-04 19:11

Jeg bruger lige dette forum til en efterlysning. Trine Dyrgaard (Robin og
Kimmi) - jeg har forgæves forsøgt at få fat i dig. Kontakt mig lige.

KH
Søs

Fra : Slumfret

Dato : 21-04-04 19:59

*klip*
> Jeg bruger lige dette forum til en efterlysning. Trine Dyrgaard (Robin og
> Kimmi) - jeg har forgæves forsøgt at få fat i dig. Kontakt mig lige.
*klip*

Hej,

Jeg har Trine som træner - og jeg tror nok at hun pt. ikke har
internet derhjemme...
Hvis jeg husker det, skal jeg så hilse hende fra dig i morgen
når jeg skal til træning?

Slumfret & Hund

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 22-04-04 11:14

Ja - det må du meget gerne - og sig til hende, at hun skal ringe til Søs

KH
Søs