HVORFOR er det vigtig Bo Warming ?
Fra : Hr Hansen

Dato : 21-04-04 07:17

Jeg formoder ikke du har stilen eller klassen til at svarer mig men hvorfor
skal du svine løs med alt de usaglige sludder i en ellers så fin gruppe der
omhandler forældre og børn i almindelighed.

Hvis du så deltog på et generelt plan med saglige indlæg istedet for dine
utålelige afhandlinger du kopiere fra bøger alle vegne kunne du respekteres.
Jeg ved den største børnehave "folketinget" har bandlyst dig og dit slæng
men tror det her er en børnehave ligestillet med folketinget ?
Her sidder folket og taler børn og familie i almindelighed. Det skulle du
respektere omgående ved at fise af

Dig og dit sørgelige slæng af småfacister leder efter de grupper der er
aktive og spammer løs med Jeres sludder.

Prøv at vise lidt moral og forlad denne gruppe for altid. Vi er mange der er
mere end trætte af din tilstedeværelse.

Fra : Uffe Holst

Dato : 21-04-04 08:36

In an article of 20 Apr 2000 Hr Hansen wrote:

> Jeg formoder ikke du har stilen eller klassen til at svarer mig

Selvfølgelig skal Bo nok svare dig.

Det er netop folk som dig, der holder folk som Bo igang. Hvis folk blot
ignorerede en troll som Bo, så ville han stille og roligt fordufte. Men
du har lige smidt et stort stykke saftigt kød ned foran fødderne på ham.

Kan du ikke lide Bos indlæg? Så sæt ham dog for pokker i et filter og fri
os fra din ynk.

Don't feed the trolls ...
--
Uffe Holst

Fra : Hr Hansen

Dato : 21-04-04 09:38

Well Uffe du er måske i samme båd.

Jeg er LANGT fra den først og LANGT fra den sidste der siger fra over for
den psykopat. Det kan godt være din hverdag og dit liv består i at
undertrykke dine egen meninger som i virkeligheden også er en idiologi der
tiltrækker psykopaten. Han vil høres og ses alle vegne og JA jeg smider ham
i et killfilter IGEN IGEN IGEN.

Jeg har just formateret og skiftet styresystem tilføjet alle min
nyhedsgrupper m.m. Hvad ser jeg med det samme. Mr Bo Warming alle vegne
igen. Hvad får dig til at tro noget kan stoppe ham og hvad får dig til at
tro han bliver vildere fordi jeg skriver.

Jeg skriver fordi jeg har behov for det i og med jeg nu for første gang i et
år ikke har killfilter på ham og vupti der er han. Dvs han kan ikke stoppes
GODT så udtrykker jeg min mening om den lille spade der ødelægger ens gode
humør med alt hans fremmedhad og egen mindreværdskomplekser.

Uffe lev dit undertrykkede liv videre og gift dig med spaden. jeg skriver så
meget det passer mig så snart jeg har konstateret kujonen ikke tør svare.
Dvs fra imorgen er han igen i KILLFILTER....

Fra : vadmand

Dato : 21-04-04 11:21

"Hr Hansen" <lukathernospam@nospamtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> meget det passer mig så snart jeg har konstateret kujonen ikke tør svare.
> Dvs fra imorgen er han igen i KILLFILTER....

Din måde at udtrykke dig på kvalificerer dig næsten til mit killfilter -
hvis jeg altså gik ind for sådan et. Vorherre bevares for en gang overflødig
ordgylle.

Hvis du ikke kan tåle at læse Bo, så put ham i dit filter uden at besvære os
andre meddet.

Per V

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 21-04-04 12:24

vadmand wrote:

> Hvis du ikke kan tåle at læse Bo, så put ham i dit filter uden at
> besvære os andre meddet.

Jeg vil tilføje: Hvis du endelig skal henvende dig personligt til MW for at
give udtryk for den harme, hvorfor kan du så ikke gøre det gennem det
medium, der er beregnet til personlige meddelelser: e-mail, fremfor et der
er beregnet på at henvende sig til alle: usenet.

--
Kristian Damm Jensen damm (at) ofir (dot) dk
I knew, logically, that everything that had happened since I read that

Fra : insideout

Dato : 21-04-04 12:42

> Jeg formoder ikke du har stilen eller klassen til at svarer mig men
hvorfor
> skal du

Hvorfor skal du fodre en troll, hvis ALLE puttede Bo i sit kill filter som
jeg, så gik der nok ikke mere end et halvt til et helt år så gad han ikke at
være her mere.

Mvh
Henrik

Fra : Jacob

Dato : 21-04-04 19:04

Hvordan får man dem i et kilfilter. Jeg vil gerne have såvel bo som Hr.
Hansen i et sådant.

Fra : insideout

Dato : 21-04-04 19:46

"Jacob" <mma@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får man dem i et kilfilter. Jeg vil gerne have såvel bo som Hr.
> Hansen i et sådant.

Da jeg kan se at du bruger OE så markere du indlægget vælger "Meddelelse" og
"bloker afsender...", der vil så vidt jeg husker blive spurgt om du vil
slette andre indlæg fra denne afsender og du kan svare ja eller nej.
Husk at hvis afsender ændre sin afsender "ID" bliver du nød til igen at
foretage denne procedure men da det kun tager 2 sek. er det jo en let sag.

Mvh
Henrik

Fra : Hr Hansen

Dato : 21-04-04 20:06

Imponerende kære danskere at Jeg sidestilles med Hr Bo Warming som i den
grad har generet alle de mest aktive nyhedsgrupper i årevis.

Som jeg skrev har jeg formateret og lagt nyt styresystem på min PC kun for
stadig at finde Mr spamming alle vegne. Jeg finder det usmageligt og jeg har
indvendinger imod det. Tro mig INTET får manden til at stoppe og NEJ hvorfor
skulle man IKKE ytre sig. Jeg mener min saglighed er mere end tydlig nok i
mit indlæg før dette.

Jeg vil vædde på der sidder MANGE der har lyst til at kommentere men ikke
tør fordi de herrers skarpe udmeldinger i forhold til mit brevhoved.

Jeg konstaterere i lader jer spise af med at smide fjolserne (incl
undertegnede) i et kill filter. Skulle det virkelig være nødvendigt i en
familie børn gruppe ? NEJ VEL

Hvis den vågne læser ser mit indlæg umiddelbart inden kan det måske påvise
mit behov/seriøsitet. Jeg indrømmer mine ærgrelige øjne faldt over Hr
Warmings stadig spam af en ellers super NG.og valgt at kommentere herpå.

Tro mig JEG har intet startet og NEJ det her har ikke kun varet i et halvt
år det her er stået på i mange år.

Jeg vil slutte med denne skrivelse og lade jeg rase ud eller jeg ligger vel
side om side med Hr Warming i Jeres Killfilter.... GOD DAW DOOOOOOOOO

God aften Hr Hansen

Fra : insideout

Dato : 21-04-04 20:54

> Imponerende kære danskere at Jeg sidestilles med Hr Bo Warming som i den
> grad har generet alle de mest aktive nyhedsgrupper i årevis.

Jeg har på intet tidspunkt skrevet at du sidestilles med "du ved"

> [...]
hvorfor
> skulle man IKKE ytre sig. Jeg mener min saglighed er mere end tydlig nok i

Og?, det gør jeg også en gang imellem og så må jeg jo igen bruge metoden som
beskrevet til Jacob.

> Jeg vil vædde på der sidder MANGE der har lyst til at kommentere men ikke
> tør fordi de herrers skarpe udmeldinger i forhold til mit brevhoved.

Denne kommentar er simplenhen en hån mod manges intelligens og jeg mener du
tager grueligt fejl.

> Jeg konstaterere I lader jer spise af med at smide fjolserne (incl
> undertegnede) i et kill filter.

Jeg har aldrig skrevet at du skulle i mit kill filter.

> Skulle det virkelig være nødvendigt i en
> familie børn gruppe ? NEJ VEL

Joo det er det.

> Hvis den vågne læser ser mit indlæg umiddelbart inden kan det måske påvise
> mit behov/seriøsitet. Jeg indrømmer mine ærgrelige øjne faldt over Hr
> Warmings stadig spam af en ellers super NG.og valgt at kommentere herpå.

Er du ny på News?

> Tro mig JEG har intet startet og NEJ det her har ikke kun varet i et halvt
> år det her er stået på i mange år.

Det er jo fordi der altid og altid vil være en "ligesom dig" der fodre
trolden.

> Jeg vil slutte med denne skrivelse og lade jeg rase ud eller jeg ligger
vel
> side om side med Hr Warming i Jeres Killfilter.... GOD DAW DOOOOOOOOO

Jamen GO' AVTEN DO

Og til sidst kunne du så ikke lige kikke forbi

Henrik

Fra : Jacob

Dato : 21-04-04 21:35

Uanset hvordan Hr. Hansen vender og drejer det, så hører hans emne ikke
under denne nyhedsgruppe.

Jacob

Fra : insideout

Dato : 21-04-04 22:05

> Uanset hvordan Hr. Hansen vender og drejer det, så hører hans emne ikke
> under denne nyhedsgruppe.

Måske men som de siger i Oprah så er det et helt andet program

Kunne du ikke også kikke forbi
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html på forhånd tak.

Mvh
Henrik