KÆÆÆMPE
Fra : Blah Blah

Dato : 20-04-04 22:53

Hejsa NG
Jeg er meget ny herinde.
Men synes da lige i skulle se en KÆMPE,
torsk jeg fandt et billede af på nettet.
Jeg tror nok den er fanget i Norge, men tænkte
på om der er nogen der har fanget noget så stort
eller i nærheden... eller hvad er JERES personlige
rekorder???
Mvh Henrik =D

Fra : Blah Blah

Dato : 20-04-04 22:57

Hovsa jeg glemte og sætte linket ind =D hehe
http://images.google.dk/imgres?imgurl=havsfiske.wasa.net/chartboat/Falken/re
kordtorsk.jpg&imgrefurl=http://havsfiske.wasa.net/chartboat/Falken/bigtorsk.
html&h=374&w=498&sz=22&tbnid=0Gy-BmM5kZYJ:&tbnh=95&tbnw=126&prev=/images%3Fq
%3Dtorsk%26start%3D220%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26sa%3DN

Fra : Calle.

Dato : 21-04-04 05:34

der en nemmere her http://www.makeashorterlink.dk/64e9db76

--
Calle.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 21-04-04 14:47

On Tue, 20 Apr 2004 23:52:53 +0200, Blah Blah <htb@FJERN.stofanet.dk>
wrote:

> [...]
> Jeg tror nok den er fanget i Norge, men tænkte
> på om der er nogen der har fanget noget så stort
> eller i nærheden... eller hvad er JERES personlige

Hej Henrik
Min største fisk var en gedde fanget i en svensk sø. Den var 114cm og pænt
rund. Desvære gik min vægt kun til 8kg så jeg kunne ikke veje uhyret. Jeg
vil skyde på den var 13-15kg
Og for at føje spot til skamme så droppede jeg mit kammera på 10meter vand
dagen før. Så jeg har ikke engang noget billede af den.

--
/Thomas Hansen - Valby

"Jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive!"

Fra : Blah Blah

Dato : 21-04-04 18:58

Hejsa
det var godtnok en stor fisk... hehe har aldrig fanget sådan en stor en...
men regner da med og fange den største sild i Danmarks historien =D.
Mvh Henrik
P.S det var sq surt og miste sit kamera

newsr6s68oap1wmxlt@news.inet.tele.dk...

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-04-04 19:48

Blah Blah wrote:

> men regner da med og fange den største sild i Danmarks historien =D.

Med alle de overvægtige madammer der findes, så er det da ikke en
særligt vanskelig en opgave...))

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-04-04 21:45

> Med alle de overvægtige madammer der findes, så er det da ikke en
> særligt vanskelig en opgave...))

Du snakker af erfaring?

--
-Jens B.

www.agnsiden.dk - Min online guide til levende agn

Fra : Alex Linaa

Dato : 23-04-04 07:41

> "Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> Du snakker af erfaring?

Nope, Næbesen formerer sig ved knopskydning. Han er grænsetilfældet over mod
planteriget

/Alex

Fra : Thomas Hansen

Dato : 21-04-04 22:45

> P.S det var sq surt og miste sit kamera

Jep. Jeg sad i midten af båden på ro pladsen. Kammeraet lå ved siden af
mig på planken. Da jeg satte åren i vandet igen efter at vi havde ligget
stille, havde remmen viklet sig ind i åren og kammeraet røg med ud over
siden. Desvære var det et kvalitets kammera i metal så det sank med det
samme
Men helt ærligt ville jeg gerne undvære kammeraret hvis jeg bare havde
haft et billede af den store gedde. Du drømmer ikke om hvor mange gange
jeg har hørt bemærkningen om at "det er en rigtig god lystfisker historie"
uden at kunne bevise det. Og det er jo ikke altid jeg har mit vidne med
til at bekræfte historien

Fra : Michael

Dato : 21-04-04 20:03

Jeg har fanget en i 1994 på 61 kg, den lever endnu og er gift med den på 5
år.

Mich

Fra : 7C

Dato : 21-04-04 21:49

Jeg har sat min ud igen

Søren

Fra : Blah Blah

Dato : 21-04-04 22:03

HAHA er det "lystfisker-humor"???? hehe

Fra : SGF

Dato : 22-04-04 21:26

Det var da en fin fisk, men så se den her:
http://www.berlevag.kommune.no/default_images/torsk1_web.jpg

den er fra Berlevåg...og der skal jeg op om en måneds tid.....

Mvh
Søren

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 23-04-04 08:30

"SGF" <sgfrede-REMOVETHIS@post10.tele.dk> wrote in message
> Det var da en fin fisk, men så se den her:
> http://www.berlevag.kommune.no/default_images/torsk1_web.jpg
>
> den er fra Berlevåg...og der skal jeg op om en måneds tid.....

Den kan være stor og den kan være knap så stor.
Personerne i baggrunden står tydeligt noget længere væk end fisken i
forgrunden og det er umuligt at bedømme størrelsen.

mvh
Michael

Fra : SGF

Dato : 23-04-04 17:01

Billedet kan måske snyde, men fisken vejer ifølge artiklen 41,5kg.
Fin fisk!!

Mvh
Søren

"Michael Christoffersen" <pescatorNOT_SPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:c6agkl$ufg$1@news.cybercity.dk...

Fra : David Konrad

Dato : 23-04-04 17:15

"SGF" <sgfrede-REMOVETHIS@post10.tele.dk> wrote in message
> Billedet kan måske snyde, men fisken vejer ifølge artiklen 41,5kg.
> Fin fisk!!

Men tragisk sådan en fanges. Den burde hellere leve og gyde millioner af æg.
Det er affiskningen af sådanne moderfisk der er blandt torskenes
apokalypser.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 24-04-04 14:15

On Fri, 23 Apr 2004 09:29:43 +0200, Michael Christoffersen
<pescatorNOT_SPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> Personerne i baggrunden står tydeligt noget længere væk end fisken i
> forgrunden og det er umuligt at bedømme størrelsen.

Hej

Jeg syntes det ligner et fake billede. Jeg har flere gange lavet samme
trick. Hvis man sætter det ordenligt op kan man faktisk lave det meget
overbevisende.

Men dette billede er FOR overdrevet til at det er troværdigt.

Fra : Bo Hansen

Dato : 25-04-04 11:57

"Blah Blah" <htb@FJERN.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg tror nok den er fanget i Norge, men tænkte
> på om der er nogen der har fanget noget så stort
> eller i nærheden... eller hvad er JERES personlige

Min personlige rekord er en torsk på 15,5 kg. Jeg har læst om en torsk på 54
kg taget af polske fiskere.