Hvidesande-Thorsminde
Fra : Svend

Dato : 19-04-04 21:45

Hej, er der nogen der ved om der stadig er sild i ovennænte byen også i den
kommende weekend.
mvh Svend

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-04 07:52

On Mon, 19 Apr 2004 22:44:56 +0200, "Svend"
<svendFJERN@dyssegaard.com> wrote:

>Hej, er der nogen der ved om der stadig er sild i ovennænte byen også i den
>kommende weekend.

I Hvide Sande er der. Men prøv evt. at ringe til Lystfiskeren i Hvide
Sande på 97 31 27 10. De har fingeren på pulsen.

Men der er Sildefestival i Hvide Sande d. 24/4, så mon ikke der er
godt gang i den lige nu? Min erfaring siger mig dog at man ikke fanger
voldsom mange sild i dårligt vejr, så lidt solskin hjælper altid på
det.

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it