i.overgaard@privat.dk
Fra : Michael S. Jensen

Dato : 19-04-04 19:56

Lige en hilsen fra Randers.
Sebastian har sovet en del i dag ovenpå festlighederne i går. Vi sætter 3000
kroner ind på hans nyoprettede børneopsparing (max. beløb pr år). Derudover
har vi brugt 500 på den nye slynge og så skal vi have købt den nye madras,
cirka 400 kroner. Så er der vist 1000 tilbage (formuende ung mand...), vi
har snakket lidt om at købe en klapvogn. Men siden vi jo egentlig fint
undværende til Sif (den vi havde i et års tid kunne vi også sagtens have
undværet), er det måske dumt at bruge pengene på det.
Alt fra os lige nu

Knus Heidi

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 19-04-04 21:06

> [...]
> undværende til Sif (den vi havde i et års tid kunne vi også sagtens have
> undværet), er det måske dumt at bruge pengene på det.

AHAHA. Den har jeg også prøvet, at sende en privat besked ud. Brug i pengene
på jer selv, i stedet - forældre skal huske at forkæle sig selv.

/Morten

Fra : Kim

Dato : 19-04-04 21:14

"Michael S. Jensen" <sonder@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Lige en hilsen fra Randers.<

> Sebastian har sovet en del i dag ovenpå festlighederne i går.<

Stakkels mand, det plejer at hjælpe på mig med en stærk pizza og masser af
cola.

Kim B. Steffensen.

Fra : Michael S. Jensen

Dato : 20-04-04 09:43

sikken misser... og her gik jeg og ville glæde min nycomputeriserede mor med
en mailsebastian blev døbt, så pizza og cola vil nok ikke hjælpe så
meget...men vi skal huske rådet til når han engang bliver teenager.

heidi

Fra : Kim

Dato : 20-04-04 14:40

> [...]
> en mailsebastian blev døbt, så pizza og cola vil nok ikke hjælpe så
> meget...men vi skal huske rådet til når han engang bliver teenager.<

*LOL* det er jo ikke altid lige let at vide hvem Sebastian er.

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-04-04 10:46

Michael S. Jensen skrev bl.a.:

> Sebastian har sovet en del i dag ovenpå festlighederne i går.
Ja en middagslur er altid godt. Evt kan man gå tidligt i seng.
LOL

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng