Spøgsmål håber på svar.
Fra : Jens Mikkelsen

Dato : 28-04-01 13:29

Hej NG

Jeg er i gang med en opgave om det samfundsmæssige problem og de holdninger
om hvorfor unge og såvel gamle går på diskoteker, dansebarer osv.

Derfor ville jeg gerne høre jeres meninger og holdninger og evt, erfaringer
med at gå på diskoteker, hvad skal der være på diskoteker og hvad er det som
gør et diskotek godt. hvorfor går folk på diskoteker ?

Jeg håber på svar, holdninger og meninger,

mvh

JENS MIKKELSEN

Fra : uac.dk

Dato : 08-05-01 17:26

"Jens Mikkelsen" <j_snil@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
som
> gør et diskotek godt. hvorfor går folk på diskoteker ?
>
> Jeg håber på svar, holdninger og meninger,

Se mit svar på samme indlæg i dk.kultur......

--
uac.dk
uac_dk@hotmail.com * www.uac.dk

Som har bestilt ADSL og får det d. 7. juni