Nogen Danske Tutorials ?
Fra : Kristian Pollas

Dato : 18-04-04 15:12

Hey jeg har lige anskaffet mig delphi....Men det er ligesom først nu gået op
for mig at der åbenbart er langt imellem de danske tutorials ? Er der nogen
der har et godt dansk tutorial, altså som ligesom starter fra bunden....?
(gerne til rimelige penge - eller måske helt gratis ;)

På forhånd tak
Kristian

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-04 20:00

Smut ned på dit lokale bibliotek og kig under 19.6532 - der skulle være en
del. På mit er der i alle fald en 10 stykker.

hilsen
Uffe