online køb af L'Oreal Nutrilift
Fra : peet_dk

Dato : 18-04-04 13:32

Jeg har ikke haft held til at finde den i en udlandsk e-butik hvor jeg kan
få den billigere. Har i nogle steder hvor de har den til mindre end de
60-70kr de tager i dk. (69 mener jeg)

--
-
peet_dk was here

Fra : arc@na

Dato : 18-04-04 20:25

"peet_dk" <no@spam.com> wrote in news:c5tsgr$dgt$1@news.cybercity.dk:

Er det mon snart på tide at få oprettet dk.helbred.kosmetik?????

--
A scar nobly got, or a noble scar, is a good livery of honour;
so belike is that. - William Shakespeare

Fra : Heidi

Dato : 18-04-04 20:55

arc@na wrote:
> "peet_dk" <no@spam.com> wrote in news:c5tsgr$dgt$1@news.cybercity.dk:
>

> Er det mon snart på tide at få oprettet dk.helbred.kosmetik?????

Ja det ville da være dejligt
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-04 21:16

> Er det mon snart på tide at få oprettet dk.helbred.kosmetik?????

Det lyder som en god idé. Der er efterhånden en hel del indslag som ikke
umiddelbart har helbredsmæssig relevans her.

Mvh J. Ragnar

Fra : arc@na

Dato : 18-04-04 21:36

"J. Ragnar" <ragnar at pharmacist dot dk> wrote in

> Det lyder som en god idé. Der er efterhånden en hel del indslag som
> ikke umiddelbart har helbredsmæssig relevans her.

Præcis. Så får Sabina også sin helt egen gruppe at boltre sig i.

Og så kan hun og hendes filejs John Sahl jo være sahlige.

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-04 22:03

> Præcis. Så får Sabina også sin helt egen gruppe at boltre sig i.
>
> Og så kan hun og hendes filejs John Sahl jo være sahlige.

Hehe!

Ja men så mangler der jo bare at én tager initiativ til at få oprettet en
sådan gruppe (Sabina, måske?).
Jeg har ikke nogen anden interesse i det, end i at få dk.helbred til at
handle lidt mere om helbred, så jeg undsiger mig helst at skulle stå for
det, men jeg vil gerne bakke diskussionen op, hvis den kommer i dk.admin
Her er linket til hvordan det gøres: http://www.usenet.dk/otd/

Mvh J. Ragnar

Fra : Sorgenfri

Dato : 20-04-04 05:57

"J. Ragnar" skrev

> [...]
> handle lidt mere om helbred, så jeg undsiger mig helst at skulle stå for
> det, men jeg vil gerne bakke diskussionen op, hvis den kommer i dk.admin

God idé, folks! Vi må se at få gjort noget ved det. Indtil videre bakker jeg
i hvert fald op om forslaget!

Mvh. Sorgenfri

Fra : LLK

Dato : 25-04-04 14:51

Hvis det er den rigtige, så har fakta en creme ved samme navn på tilbud i
denne uge til 35 kr + 45 kr.

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 11:00

On Sun, 25 Apr 2004 14:50:37 +0100, "LLK" <mailFJERNDETTE@luscious.dk>
wrote:

>Hvis det er den rigtige, så har fakta en creme ved samme navn på tilbud i
>denne uge til 35 kr + 45 kr.

De tog 60kr for den, fandt den ugen efter i kvickly til 40kr. Og jeg
kan se at matas har den til 40kr i tilbudsavisen i denne uge.