Hængsler til flueæsker
Fra : Kenneth Dexter

Dato : 18-04-04 08:48

Hej

Jeg er igang med en restaurering af en træ-flueæske og vil i den forbindelse
gerne have udskiftet messing-hængslerne.
De måler, udslået, 17 mm i bredden og 25 mm i længden og der er 4 huller pr.
beslag (2 på hver "halvdel").
Jeg har søgt i alle mulige forskellige håndværkskataloger, været i
musik-forretninger og i div. byggemarkeder, men uden held.
Er der nogen der ved om de er til at fremskaffe i nøjagtig disse
dimensioner?

Mvh

Kenneth

Fra : Lars H. Andersson

Dato : 18-04-04 09:47

Hej Kenneth

Du burde kunne købe dem hos et byggemarked da jeg selv har købt
messinghænsler der til hobbybrug..
Ellers kan du kontakte J. Petersens beslagfabrik i Nibe (tlf. nr har jeg
desværre ikke) Jeg har selv nogle messinghængsler derfra til egne flueæsker
Ellers kan du forsøge i sløjddetaljer dk.

Håber at det lykkedes for Dig.

Med venlig hilsen

Lars H. Andersson

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-04 10:49

Prøv evt. i din lokale Hobbyforretning, Har selv købt nogen i min lokale
obbyforretning.

Og de koster ikke en "bondegård"

Mvh
Lui

Fra : Kenneth Dexter

Dato : 22-04-04 20:15

Hej igen

Jeg fandt hvad jeg skulle bruge, og lidt til, hos www.slojd-detaljer.com
tak for det, Lars.
Eneste "men" er deres forholdsvis høje leveringsgebyr.
Tak for hjælpen

Kenneth

Kenneth Dexter <kdexter@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Amqgc.144150$jf4.7629566@news000.worldonline.dk...