opentofice
Fra : andy

Dato : 17-04-04 21:03

er der ikke et database pogram med ofice.

Fra : Morten Bakkedal

Dato : 17-04-04 21:23

On Sat, 17 Apr 2004 22:03:16 +0200, andy wrote:

> er der ikke et database pogram med ofice.

Nej, der er ikke noget der minder om Access i OpenOffice. Heldigvis er en
MySQL-baseret løsning også meget bedre. Du skal dog i dette tilfælde
have fat i en eller anden form for frontend.

--
Morten Bakkedal
http://www.bakkeland.dk/

Fra : andy

Dato : 21-04-04 22:15

findes der en web side der beskriver Mysql da jeg intet aner om det, det
skal køre på en mandrake 9.2

Fra : claus larsen

Dato : 18-04-04 10:23

andy wrote:
> er der ikke et database pogram med ofice.

Til sin kommercielle broder staroffice er der en database " adabas" med.
Den installerer sig automatisk efter installation af staroffice, men kan
selvfølgelig fravælges.

Hilsen Claus