isabell werth ejere
Fra : Pia J

Dato : 17-04-04 19:27

Er der nogen her i gruppen som har en wintec dressur sadel model Isabell? 17
tommer?

Jeg har brug for hjælp inden jeg laver en købsannonce, og selvfølgelig har
butikkerne lukket helt til på mandag, ikke?

Den ser lidt kortere ud i sadelklapperne end de andre dressurmodeller,
spørgsmålet er hvor meget. Så hvis nogen gad måle fra bunden og midten af
sæden ned til underkanten af sadelklappen (OG skrive det her) ville jeg
blive superlykkelig.

Har nemlig været så smart at bestille en anden for derefter at indse jeg
ikke kan drive hesten fremad gennem alle lag sadel - klapperne når ned til
mine ankler, hesten er rund og jeg er ikke hjulbenet, så jeg skal i forvejen
flytte benet lidt for at komme ind til ham.

Kendskab til andre DRESSURsadler med korte klapper, bredt kammer, passer en
ponyhest i haflingerbredde og til at få fat i brugt modtages også gerne i
tilfælde af at wintec heller ikke duer. Men jeg er ikke så meget for læder
må jeg indrømme.

:Pia