Børnevenlig støvsuger
Fra : Fly Christensen

Dato : 17-04-04 13:44

Hejsa!

Hvad er en børnevenlig støvsuger? Jo, her i huset er det en ganske
almindelig støvsuger med teleskopstang. I øjeblikket fiser min datter på
5 iført kjole, diadem og forklæde (man er vel en prinsesse!) rundt og
støvsuger efter marsvinet, som gik bananas i buret og spredte savsmuld
ud over det hele. Hun er vældig stolt af, at hun kan støvsuge!
Teleskopstangen gør, at hun kan kontrollere det.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Mette

Dato : 17-04-04 13:58

> [...]
> ud over det hele. Hun er vældig stolt af, at hun kan støvsuge!
> Teleskopstangen gør, at hun kan kontrollere det.

Hvad er en teleskopstang?

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-04-04 14:07

On Sat, 17 Apr 2004 14:57:52 +0200, "Mette" <no@spam.com> wrote:

[snip]
>Hvad er en teleskopstang?

Det er to eller flere i hinanden siddende stænger, som passer i hinanden
og kan skubbes sammen og trækkes ud for at opnå den ønskede længde af
stangen.
De gamle sømandskikkerter er med tleskop princippet.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Søren Mors

Dato : 17-04-04 20:13

Fly Christensen wrote:
> [...]
> ud over det hele. Hun er vældig stolt af, at hun kan støvsuge!
> Teleskopstangen gør, at hun kan kontrollere det.

Samme effekt opnåes ved at fjerne midterstykket fra en af de, ret
almindelige, stænger der består af 2-3 stykker.

Og vi har også en glad lille støvsugningsassistent. Han er 3.

Søren Mors

Fra : David T. Metz

Dato : 22-04-04 00:38

Søren Mors wrote:

> Og vi har også en glad lille støvsugningsassistent. Han er 3.

Min datter på 7 mdr. støvsuger skam også. Endda uden støvsuger - hun skubber
sig bare baglæns henover gulvet og samler støvet op på bukser og bluse ...

Davod