jeg er hy hvad angår
Fra : Michael

Dato : 16-04-04 20:45

fluge stang og hvor dan jeg sætter line på hjulet og hvor dan jeg sætte det
der for line på og så vider, er der en hvenlig sjæl der gider hjælpe mig?

link, eller billeder er velkomen, eller bare en tekst hvordan man gør det!

Michael Nielsen¨
Viby J

Fra : Michael Edvardsen

Dato : 17-04-04 13:36

Hej Michael

http://www.graysofkilsyth.com/fishing.htm Her er lidt og starte på.

Knæk og bræk

Fra : Michael

Dato : 19-04-04 22:00

tak for hjælpen, nu skal jeg bare finde de rigtie fluer og lære af kaset ud
med stangen.
Michael Nielsen