Stadig sild i Randers?
Fra : CK

Dato : 16-04-04 19:02

Hej Gruppe

Jeg overvejer at tage til Randers på søndag, var ved Kanaløen sidste år
og det var kanon godt. Læste i en anden tråd at der var masser i sidste
weekend, det jeg gerne vil vide er om de stadig er der?

Mvh Carsten

Fra : Q

Dato : 16-04-04 20:34

Det er der, men der er lige så mange mennesker som der er sild (næsten )
mange er der.

Og masser af sild, men hvis det varme vejr fortsætter ret længe, er de snart
væk igen.

Ps. jeg fangede lige knap 40 på et par timer

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : CK

Dato : 17-04-04 21:21

Hej

Mange tak for informationen, jeg vil prøve lykken i morgen.

Mvh
Carsten

Fra : CK

Dato : 18-04-04 15:30

CK <nederfjerndette@rus(fjerndette).dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:40819188$0$18691$d40e179e@nntp05.dk.telia.net...
> Hej
>
> Mange tak for informationen, jeg vil prøve lykken i morgen.
>
> Mvh
> Carsten

Desværre var der intet held, kom omkring kl. 10.30. Der var masser af
mennesker men ingen fangede noget. Sildene var for langt ude. Nu vil jeg
prøve rigtig tidligt en morgen her i ugen og satser på at det giver
pote.

Fra : Q

Dato : 18-04-04 16:38

Hej, kommer lige derude fra, og der var masser af sild, blot ikke hvor de
plejer at værer, denne gang skulle de fanges på færge kajen, der var
3-4-5stk hver gang.

Fra : CK

Dato : 18-04-04 18:59

Hej igen,

Dit heldige asen! Nå, måske har tidspunktet også betydning. Jeg prøvede
2 forskellige steder derude, men der var stilstand. Hvilket tidspunkt på
døgnet vil du mene er bedst?

Mvh Carsten

Q <Q@Q.DK> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4082a136$0$491$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Q

Dato : 18-04-04 21:23

Jeg tror ikke tidspunktet har den store betydning, for så længe sildene ikke
er færdige med at gyde, bliver de i fjorden, men forskellen på i dag, og i
forgårs, var at sildene gik meget højt i vandet, hvorimod fredag, hvor de
gik næsten ved bunden.

Jeg tror ikke det varer mange dage før de er væk igen, da varmen jo
fortsætter, så er de snart færdige med at gyde.

Knæk & Bræk

Fra : CK

Dato : 25-04-04 16:22

Hej

Vil bare lige sige at vi var derude sidste mandag og vi halede masser
op, så turen var en succes.

Mvh Carsten

Q <Q@Q.DK> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4082e40a$0$420$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Peter

Dato : 18-04-04 00:45

> [...]
> og det var kanon godt. Læste i en anden tråd at der var masser i sidste
> weekend, det jeg gerne vil vide er om de stadig er der?

Der er sgu da altid gode sild i Randers.

Peter